دشمن می‌خواهد روند ضدفساد دستگاه قضائی را مختل کند

 حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار تصاویری از زندان وین اظهار کرد: قوه قضائیه در سنوات اخیر تحولات خوبی را در ساختار خود رقم زده و این تحولات مورد پذیرش افکار عمومی واقع شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به کارهای خوبی که در قوه قضائیه صورت گرفت آسیب وارد کردن به این روند، دور از ذهن نبود، اظهار کرد: اکنون شاهد هستیم افرادی آگاهانه و یا از روی ناآگاهی به کارهایی دست زدند که خدمات این نهاد را زیر سؤال ببرند.

دشمن می‌خواهد روند ضدفساد دستگاه قضائی را مختل کند

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اقتداری که قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی از خود نشان داد سبب شد برخی بخواهند این کارآمدی را مختل کنند.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: قوه قضائیه بدون توجه به تخریب ها باید مسیر درست خود برای مبارزه با مفاسد اقتصادی گام بردارد و با افرادی که در صیانت از وجهه این قوه کوتاهی کرده و یا اقدام نفوذی انجام داده اند بشدت برخورد کند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فضاسازی های رسانه‌های عربستان و غرب در این زمینه گفت: اینها دشمنان ملت ایران هستند و کاری که انجام می دهند جزو ماهیتشان است و انتظار دیگری از آنها نداریم و تبلیغات آنان نخواهد توانست روند تحولی در قوه قضائیه را مخدوش کند.