تاثیر دیدار چهره به چهره آیت الله رئیسی با مردم زاهدان

حسین‌علی شهریاری  نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر  آیت الله رئیسی  سه استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه سفرهای آقای رئیسی به استان‌ها سرزده است و مضافا اینکه در این سفر آقای رئیس‌جمهور ارتباط مستقیم با مردم دارد و به مردم مستضعف و حاشیه شهرها سر می‌زند و مشکلات را مستقیما از زبان خود مردم می‌شنود قطعا یک فضای امید و نشاطی را در میان مردم ایجاد می‌کند.

وی افزود: امیدواریم که در فرصتی که قابل توجیه برای مردم باشد مسائل معیشتی مردم بهبود یابد و بحث مبارزه با فساد و همچنین قول‌های آقای رئیس‌جمهور در ایام انتخابات محقق شود و وضعیت مناسبی را در کشور شاهد باشیم تا مردم پس از سال‌ها نگرانی و ناامیدی نظرشان نسبت به دولت عوض شود و امیدوار شوند که دولت یک دولت مردمی است و در خدمت مردم خواهد بود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس اظهار داشت: یکی از انتظارات مهم مردم سیستان و بلوچستان انتخاب استانداری است که شأن و جایگاهی حتی بالاتر از وزیر داشته باشد و مستقیما با هیأت دولت در ارتباط باشد و هر روزی که مشکلی داشت بتواند خدمت آقای رئیس‌جمهور برسد و یا در جلسات هیأت دولت شرکت کند.

شهریاری خاطرنشان کرد: از آنجایی که تعیین استاندار ویژه برای خوزستان و سیستان و بلوچستان مطرح شده مردم امیدوار هستند این وعده و شعار تحقق پیدا کند.

تاثیر دیدار چهره به چهره آیت الله رئیسی با مردم زاهدان

وی افزود: مسأله‌ای که وجود دارد این است که هنوز مدیران دولت قبل در استان بر سر کار هستند در بعضی جاها آقای رئیسی مشکلات را می‌بیند و ناراحت هم می‌شود چرا که این مشکلات قابل حل هم بوده اما کاری برای آن انجام نشده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس اظهار داشت: دولت سیزدهم باید انتصاباتش را سرعت ببخشد و بتواند مدیرانی که همسو با دولت هستند روی کار آورد و همگی بتوانند مشکلات کشور را رفع کنند.