دولت قیمت کالاهای اساسی مردم را واقعی کند

  صدیف بدری در گفت و گو با «افکارنیوز» با اشاره به مهمترین اولویت اقتصادی دولت بیان داشت: به نظر بنده مهمترین اولویت دولت پرداختن به موضوعات اقتصادی است.

وی تاکید کرد: در وضعیت موجود باید قیمت کالاهای اساسی مردم کنترل و یا تثبیت شود تا قیمت کالاهای اساسی مردم هر روز و هر ساعت افزایش پیدا نکند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دولت باید تدابیری را برای تثبیت قیمت‌ها در نظر بگیرد، بیان داشت: دولت باید به واسطه یک برنامه کوتاه و میان مدت در چند ماه آینده قیمت کالاهای اساسی مردم را واقعی کند لذا در حال حاضر بسیاری از قیمت‌ها در بازار واقعی نیستند.

وی با بیان اینکه ما در چرخه توزیع کالا مشکلات عدیده ای داریم بیان داشت: در چرخه توزیع کالاهای اساسی بیشتر سوداگران تعیین کننده هستند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس با بیان اینکه دولت باید به موضوعات معیشتی مردم به جد بپردازد، تاکید کرد: دولت باید توسعه موضوعات زیربنایی و توسعه موضوعات اقتصادی و بحث‌هایی که مربوط به توسعه گردشگری است را مدنظر قرار دهد.

دولت قیمت کالاهای اساسی مردم را واقعی کند

این نماینده مجلس با بیان اینکه دولت باید در حوزه مسکن اقدامات راهگشایی را انجام دهد ،تصریح کرد: مسکن یکی از دغدغه های اصلی مردم است و دولت باید در این بخش بسیار جدی عمل کند و همگی موارد برشمرده شده را در کنار هم پیش ببرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه دولت در راستای تولید و ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی بیان داشت: به اعتقاد بنده ساخت یک میلیون مسکن در طی یکی سال شدنی است و اراده لازم در دولت وجود دارد.

بدری بیان داشت: همچنین مجلس اراده لازم را برای همراهی با دولت در راستای ساخت یک میلیون واحد مسکونی در کشور دارد. بنابراین همه باید در این مهم همکاری لازم را داشته باشند.

این نماینده مجلس افزود: همه وزراتخانه ها باید کمک کنند تا این موضوع یک جایی به سرانجام رسیده و حل شود؛ بنابراین رفع نیاز کشور به مسکن یک اقدام جهادی را طلب می کند که همه باید به این موضوع عنایت داشته باشند تا انشالله به یک تنظیم گری مناسب در تولید مسکن برسیم.