سید امیر حسین مدنی معاون توسعه روستایی رییس جمهور شد

محمد مخبر ، معاون اول رئیس جمهور در حکمی سیدامیرحسین مدنی را به عنوان معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری منصوب کرد. 

مدیرعاملی بنیادهای برکت و احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، شرکت گسترش انفورماتیک ایران، خبرگزاری برنا، عضویت در هیات مدیره شرکتهای صانیر و صندوق اشتغال برکت، معاونت بازرگانی شهاب خودرو، ریاست هیات مدیره شرکتهای آلوپن و گسترش کارآفرینی ایران، ریاست هیات امنای دانشگاه جامع انفورماتیک ایران و گروه جهادی آل یاسین از جمله سوابق و مسئولیت‌های قبلی مدنی به‌شمار می‌رود. 

بنیاد برکت در طول مدت خدمت  وی به عنوان مدیرعامل با اجرای بیش از ۱۱۵ هزار طرح اشتغالزایی و توانمند سازی در بخش ها و بنگاههای خرد، کوچک و متوسط موفق به ایجاد ۳۵۰ هزار شغل  به ویژه در روستاها و مناطق محروم کشور شده است. 

سید امیر حسین مدنی معاون توسعه روستایی رییس جمهور شد

همچنین اجرای بیش از ۲۵ هزار پروژه زیربنایی محرومیت زدایی در بخش های آبرسانی، ساخت مدرسه و مسجد، مراکز فرهنگی، راه روستایی، مسکن محرومان و بمارستان و مراکز درمانی از جمله خدمات بنیاد برکت در طول مدت مدیرعاملی مدنی در بنیاد برکت بوده است.

گفتنی است، پیش از این محمد امید مسئولیت معاونت توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری را در دولت دوازدهم برعهده داشت.