دولت سیزدهم در همین مدت کوتاه فعل توانستن را صرف کرد / رئیسی حواسش به همه امور هست

حسن همتی ، نماینده مردم تکاب و شاهین دژ درمجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با«افکارنیوز» ضمن اشاره به عملکرد دولت در ماه اخیر و اقدامات صورت گرفته بیان کرد:

عملکرد دولت تا کنون بسیار خوب بوده است. این عملکرد دولت سیزدهم در حالی است که مسئولان دولت قبلی حاضر نبودند حتی نیم ساعت به مجلس بیایند، بین نمایندگان قرار گیرند و پاسخگو باشند.

*رئیس دولت نشان داد حواسش به تمام امور هست

وی افزود: حجت‌الاسلام رئیسی با وجود پیگیری تمام امور مربوط به معیشت و سلامت مردم به استان‌های کمتر برخوردار سرکشی می کند و این سفرها با کمترین تشریفات و بدون اعلام قبلی انجام می شود. برای نخستین بار بود که رئیس جمهوری در روزهای ابتدایی کار خود به استان‌های محروم مانند خوزستان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی سفر می‌کرد و در کارخانه ها و معدن زغال سنگ حضور می یافت.

وی ادامه داد: رییس جمهور به راحتی میان مردم قرار گرفت و در این بین پروتکل‌های بهداشت نیز رعایت شد. بنابراین مردمی بودن و انقلابی بودن رئیس جمهور جدید نشان می دهد که رئیس دولت سیزدهم به دنبال حل مشکل است نه شعار دادن و نظاره کردن امور از راه دور بلکه به دنبال اجرایی کردن قول هایی است که داده است.

دولت سیزدهم در همین مدت کوتاه فعل توانستن را صرف کرد / رئیسی حواسش به همه امور هست

همتی تاکیدکرد: ازطرفی تامین واکسن و سرعت بخشیدن به واکسیناسیون در دولت سیزدهم در حالی صورت می‌گیرد که دولتمردان روحانی می گفتند اگر به FATF نپیوندیم نمی توانیم واکسن وارد کنیم یا اگر فلان معاهده بین‌المللی را نپذیریم به ما واکسن می‌دهند.

این نماینده مجلس درانتها گفت: اما دولت سیزدهم با وجود اینکه حتی FATF را نیز نپذیرفته بودیم، میلیون‌ها دوز واکسن وارد کشور کرد. این اقدامات نشان از عملکرد مثبت است. عملکرد مدیران انقلابی و دلسوز و جهادی که برای مردم و کشور دلسوز هستند.

حتی رئیس دولت سیزدهم برای انتخاب کابینه اش نیز وزرای انقلابی و جوان متخصصی انتخاب کرد تا بتواند به اهدافش برسدو امیدوار هستیم شعارهایشان محقق شود.