رهبر معظم انقلاب پیمان جبلی را به ریاست صدا و سیما منصوب کردند

 پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر پیمان جبلی دام‌توفیقه

با پایان یافتن دوره‌ مسئولیت پر تلاش جناب آقای دکتر علی‌عسکری که کوشش خستگی‌ناپذیر و دلسوزانه‌ی آن مدیر مؤمن و با اخلاص را به همراه داشت، جنابعالی را که از صلاحیت دینی و انقلابی، و تخصص و تجربه طولانی در مدیریت‌های سازمان صداوسیما ، و آگاهی از ماهیت و عملکرد و وظائف رسانه‌ ملی برخوردارید، برای یک دوره‌ پنج‌ساله به ریاست آن سازمان منصوب می‌کنم.

رسانه‌ ملی، دانشگاهی برای ارتقاء سطح آگاهی و معرفت عمومی، و آوردگاهی برای مقابله با امواج خصمانه‌ تحریف و تفتین، و آسایشگاهی برای بهره‌مندی چشم و دل همگان از جلوه‌های زیبائی و هنر، و قرارگاهی برای پراکندن امید و نشاط در فضای عمومی کشور است.

رهبر معظم انقلاب پیمان جبلی را به ریاست صدا و سیما منصوب کردند

هدایت فرهنگی، تقویت روحیه و احساس هویت ملی و انقلابی، ترویجِ سبک زندگی اسلامی- ایرانی، و افزایش همبستگی ملی، در شمار اولویت‌هایی است که باید با ارتقاء سرمایه‌ انسانی و رشد کیفی برنامه‌ها و بهره‌گیری از ابتکار و با تلاش شبانه‌روزی به آن دست یابید ان‌شاءالله.

وظیفه‌ خود می‌دانم که از تلاش خستگی‌ناپذیر جناب آقای دکتر عسکری در مدت مسئولیتشان که حقاً در خور تقدیر است، صمیمانه تشکر کنم و جنابعالی را به بهره‌مندی از طرح‌های بلندمدت و ناتمام دوره‌ ایشان توصیه نمایم. توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

سیّدعلی خامنه‌ای

۷ مهر ۱۴۰۰»