بیکاری زیبنده کهگیلویه و بویراحمد نیست

سید ایراهیم رئیسی ، رئیس جمهور کشورمان در بدو ورود به فرودگاه یاسوج گفت: توفیقی است برای بنده و همکارانم که در خدمت مردم ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد باشم و قبل از سفر دوستان مشکلات ، نیازها و گزارش های لازم را ارائه دادند و استاندار هم جمع بندی های لازم را در حوزه کشاورزی، نفت و گاز و گردشگری و سایر توانمندی های این استان را در جلسه دولت ارائه دادند .

او افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود نظیر گردشگری، کشاورزی، صنعت و دیگر ظرفیت‌ها و نعمات خدادادی محرومیت ، فقر و بیکاری نباید در این استان معنا داشته باشد و امیدواریم با همکاری و تعامل مسئولان و همراهی نماینده، ولی فقیه مشکلات در استان برطرف شود.

بیکاری زیبنده کهگیلویه و بویراحمد نیست

رئیس جمهور با بیان اینکه به دلیل شرایط کرونایی امکان دیدار مردمی در این سفر وجود ندارد و امیدواریم در سفرهای بعدی این مهم ایجاد شود گفت: انشاء الله بتوانیم در این سفر در دیدار با نخبگان، شورای اداری استان و بازدید از طرح ها مصوبات لازم برای رفع نیازمندی‌های این استان اتخاذ شود.

او ابراز امیدواری کرد با همکاری  نیروهای کارآمد جوانان، مدیران با کفایت ، راهنمایی نماینده ولی فقیه ،همکاری استاندار و همه مسئولان و دلسوزان گام هایی در جهت رفع مشکلات استان برداریم.

او هفته‌های اخیر نیز در سفرهای سرزده، پنجم شهریور به استان‌ خوزستان، یازدهم شهریورماه به استان سیستان و بلوچستان ، نوزدهم شهریور  به استان خراسان جنوبی ، دوم مهرماه به استان ایلام و امروز (جمعه) نهم مهرماه در پنجمین سفر استانی خود به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.