دیپلماسی انرژی راهکار شکست تحریم هاست

« حسین حسین زاده » در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود  با تشکر از کادر درمان گفت:  ایران یک جغرافیا و محدود به یک سرزمین هم نیست. ایران یک تاریخ و فرهنگ است و آنهایی که اشتباه محاسباتی می‌کنند نباید پاییشان را از گلیمشان دراز کنند که در آن صورت با شکست مواجه خواهند شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس  بیان داشت: کسانی که فکرهای شوم در مرزهای شمال غربی کشور در سر  دارند بایستی از قدرت شیر آگاه باشند. ایران شیری است که منطقه را کابوس آمریکایی‌ها کرده است.

نماینده  مردم لارستان  با بیان اینکه امنیت خط قرمز ایران اسلامی است گفت: به هیچ کشوری اجازه نخواهیم داد مرزهایمان را به خطر بیندازند.

 وی با اشاره به رزمایش فاتحان خیبردر شمال غربی کشور خاطر نشان کرد:تاریخ فتح خیبر با رزمایش فاتحان خیبر تکرار شد؛ اگر گزندی به سرزمین عزیزتر از جانمان وارد شود، جان خود را در دست می‌گیریم و اجازه نخواهیم داد  نگرانی به دل رهبری انقلاب بیفتد.

دیپلماسی انرژی راهکار شکست تحریم هاست

عضو کمیسیون انرژی مجلس ،تعیین راهبرد اساسی در حوزه انرژی  را از ضروریاتی این حوزه دانست و گفت:  مجلس و دولت به  این موضوع  ورود کنند تا شاهد قطعی برق و آب نباشیم.

حسین زاده بیان داشت: نگران پارس جنوبی به عنوان پایتخت انرژی ایران هستم که در سال‌های آینده تبدیل به موزه انرژی شود.

وی افزود:دیپلماسی انرژی و حضور فعال در اوپک و سایر سازمان‌های بین المللی راهکار شکست تحریم هاست.