شکاف بین مسئولان و مردم خواست شیاطین است

حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری خطیب نماز جمعه این هفته تهران که پس از 20 ماه تعطیلی به علت شیوع بیماری کرونا برگزار شد، در خطبه‌های نماز اظهار داشت:  رژیم صهیونیستی در این مدت گذشته تجربه هزیمت در جریان سیف القدس را داشت و اخیرا ناتوی عربی در جریان تجاوز به یمن قهرمان شکست خورده و ۷ سال جریان مقاومت یمن ادامه دارد.

* آخرین حلقه شکست زنجیره‌ای استکبار جهانی در افغانستان بود *

وی با تأکید بر اینکه آخرین حلقه شکست زنجیره‌ای استکبار جهانی در افغانستان بود، اظهار داشت: مثلث عبری غربی و غربی دست از فتنه بر نمی دارد در مرزهای شمالی تحرک صهیونیست ها و در لبنان و افغانستان که نمازگزاران را مظلومان به شهادت رساندند که ادامه جریان استکبار به وسیله دانش پلید است.

حجت الاسلام حاج علی اکبری در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: جریان حضور مردمی روسای قوا و بدنه سه قوه مقننه، مجریه و قضاییه بسیار پسندیده و موافق موازین سیره علوی و نبوی در مدیریت و موافق تاکیدات امامین انقلاب و خواست عمومی مردم است. 

شکاف بین مسئولان و مردم خواست شیاطین است

 

وی ادامه داد: این حضور مسئولان در بین مردم امیدبخش، محبت‌بخش و تسهیل‌کننده است و  ستاد و صف را به هم نزدیک می‌کند و برای مسئولان هم البته  وقتی بین مردم نیایند و نفس گرم  محبت مردم را دریافت می کنند روحیه بخش است.  

* شکاف بین مسئولان و مردم خواست شیاطین است *

امام جمعه موقع تهران گفت: وجود فاصله و شکاف بین مسئولان و مردم  به هر بهانه ای که باشد خواست شیاطین است و باید با آن مقابله کرد چرا که مردم باید مسئولان را از خودشان بدانند. حضور مردم صمیمی بی‌تکلف و سرزده بسیار مورد پسند است و همینجا این امید را داریم که مسئولان ما فرصت حضور در نماز‌های جمعه را غنیمت بشمارند.

ادامه دارد . . .