اذعان رسانه های صهیونیستی به شکست استراتژی این رژیم علیه ایران

روزنامه هاآرتص در گزارشی با اشاره به اینکه "هشدارهای روزانه اسرائیل درخصوص ایران هیچ گوش شنوایی در واشنگتن ندارد" نوشت: هنوز مشخص نیست که فعالیت های اسرائیل تا چه اندازه در ممانعت از دستیابی ایران به اهداف استراتژیکش موفقیت آمیز بوده اما چیزی که کاملا روشن است، این است که برخی مقامات ارشد اسرائیل هیچ روزی را بدون صحبت کردن علیه ایران سپری نمی کنند.

هاآرتص در ادامه به اقدامات رژیم صهیونیستی علیه کشورمان در ماه های اخیر اشاره کرده و نوشت: علاوه بر این دیپلماسی آشکار (علیه ایران)، حمله سایبری به جایگاه های سوخت در ایران و حملات هوایی به سوریه که به اسرائیل نسبت داده می شود به حصول نتیجه مورد نظر اسرائیل منجر نشده و دولت بایدن را برای افزایش فشار بر ایران تحریک نکرد. 

اسرائیل

ابن روزنامه تصریح کرد که هدف از حمله سایبری به جایگاه های سوخت در ایران فشار بر مردم عادی و ضربه به استانداردهای زندگی روزمره ایرانیان بود و هدف این بود که آنها علیه نظام جمهوری اسلامی دست به اعتراض بزنند اما واقعیت نشان می دهد که این اقدامات حکومت ایران را تضعیف نکرده و موجب کاهش فعالیت های تهران نشده است.

هاآرتص در ادامه نوشت: علاوه براین، پرواز جنگنده های آمریکایی B1 بر فراز منطقه با همراهی هواپیماهای اسرائیلی و مصری ایران را نمی ترساند. اسرائیل حتی حملات دریایی علیه اهداف ایرانی را هم پس از اقدامات تلافی جویانه ایران کاهش داده است.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز در گزارشی مشابه با اذعان به شکست استراتژی اسرائیل علیه تهران تاکید کرد که جشن گرفتن نتیجه حمله سایبری به جایگاه های سوخت در ایران، تنها نشان دهنده حماقت مستمر اسرائیل درخصوص برنامه هسته ای ایران و اقدامات امنیتی علیه ایران است که تنها به تضعیف بیشتر اسرائیل انجامیده است.

آحارونوت افزود: وقتی تحریم های دونالد ترامپ (رئیس جمهور آمریکا) علیه ایران این کشور را تسلیم نکرده است، چرا ما باید فکر کنیم که تنها حمله سایبری به جایگاه های سوخت می تواند نتیجه ای متفاوت در پی داشته باشد؟