رئیسی: زیبنده تهران و ری نیست که افراد سرپناه نداشته باشند

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز ضمن بازدید از مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب های اجتماعی سروش در حاشیه شهرستان ری با مددجویان و مدیران این مرکز به گفت‌وگو نشست و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

آیت الله رئیسی گفت: من قلبا ناراحت می شوم که شما جوانان را اینجا می بینم. همت همه مدیران و مربیان اینجا هم بازگشت شما به جمع خانواده است، شما هم تصمیم بگیرید که دیگر کاری انجام ندهید که مجددا به این مراکز بیایید.

رئیس جمهور اظهار داشت: هدف همه این است که شما اعتیاد را ترک کنید و شما هم اراده کنید دیگر سراغ مواد مخدر نروید.

رئیسی: زیبنده تهران و ری نیست که افراد سرپناه نداشته باشند

آیت الله رئیسی با اشاره به نگرانی خانواده ها و مسئولین از بازگشت دوباره افراد به دامن اعتیاد گفت: تامین شغل برای مددجویان پس از بازگشت به جامعه ضروری است و اگر مددجویان همت کنند که سراغ اعتیاد نروند، جامعه آنها را به گرمی می پذیرد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه زیبنده تهران و ری نیست که افراد شب ها در آنجا سرپناه نداشته باشند از استاندار تهران و مسئولین شهرری خواست نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.

رییسی با اشاره به اینکه این عزیزان جزئی از خانواده و عائله کشور هستند تاکید کرد: باید دلایل فرهنگی، اجتماعی و خانوادگی گرایش به اعتیاد بررسی شود.

رئیس جمهور ضمن بازدید از فاز جدید این مرکز بازپروری گفت: ان شاالله با همت شما و برنامه ریزی متولیان، چهره تهران از معتادان متجاهر پاک شود.

به گزارش فارس، رئیس جمهور در ادامه سفر خود به شهرستان ری، از آسایشگاه خیریه کهریزک بازدید و  از نزدیک با سالمندان گفت‌وگو کرد.