اسرائیل درصدد اجماع‌سازی جهانی علیه ایران است

علیرضا نظری در واکنش به رایزنی ضد ایرانی وزیر جنگ رژیم صهیونیست ی با سفیر آمریکا در سازمان ملل در راستای هماهنگی برای ارائه پاسخ قوی بین‌المللی به تهدیدات هسته‌ای و منطقه‌ای کشورمان، گفت: مقامات رژیم صهیونیستی طی چند وقت گذشته در حال دوره گردی در منطقه و همچنین آمریکا هستند تا بتوانند فضای مسمومی علیه کشورمان ایجاد کنند.

 

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع اسرائیلی ها در دوران ریاست جمهوری ترامپ تلاش کردند تا آمریکا از برنامه جامع اقدام مشترک خارج شود اما اکنون با ابراز علاقه بایدن برای بازگشت به برجام، پریشان و نگران هستند.

اسرائیل درصدد اجماع‌سازی جهانی علیه ایران است

وی ادامه داد: به عبارتی مقامات رژیم صیهونیستی می خواهند از طریق ابزارهای ایالات متحده در عرصه بین الملل به عنوان مهمترین همپیمانشان، اهداف پیش بینی شده ضدایرانی خود را پیش ببرند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه اسرائیلی ها به خوبی می دانند توانایی مقابله نظامی با ایران را ندارند از این رو تلاش می کنند در حوزه سیاسی با کشورمان وارد تقابل شوند، افزود: البته باید یادآور شد اسرائیلی ها چندی پیش نیز از مقامات دیگر کشورها درخواست کرده بودند در شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه ای را علیه ایران به ثبت برسانند که به نتیجه نرسید.

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید اذعان کرد دست و پا زدن های مقامات اسرائیل با همراهی آمریکایی ها علیه کشورمان هیچ نتیجه ای نخواهد داشت زیرا هژمونی همپیمانشان در دنیا درهم پیچیده شده و امروزه ایران به عنوان قدرت برتر شناخته می شود.