آمریکا برای اهداف خاص به دنبال طولانی کردن مذاکرات هسته ای است

محمود عباس زاده مشکینی تصریح کرد: استقلال و ایستادگی جمهوری اسلامی در برابر سیاست های استکباری آمریکا در دنیا اصلی ترین مشکل آمریکا با ایران است و برنامه هسته ای یا موضوعات حقوق بشری بهانه ای برای مقابله با این موضوع است.

وی افزود:آمریکا در تلاش است مذاکرات هسته ای را در همه جبهه ها چه در 1+4 و چه در چارچوب شورای حکام طولانی و فرسایشی کند تا اقتصاد ایران را به چالش بکشد و شرطی کند و از همین رو بهانه های مختلفی را مطرح می کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت تاکید کرد:همه اعضای آژانس،شورای امنیت و کشورهای برجامی می دانند فعالیت های هسته ای ایران صلح آمیز و بر اساس پادمان است و بیشترین همکاری ها را با مجامع بین المللی داشته و طرح ادعا های بی پایه به دلیل  اطاله ی مذاکرات و  به چالش کشیدن کشورمان است.

آمریکا برای اهداف خاص به دنبال طولانی کردن مذاکرات هسته ای است

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:آمریکا توان مقابله رو در رو  با ایران را ندارد و از طریق دیگر می خواهد جمهوری اسلامی را تضعیف کند غافل از اینکه ملت ایران راه خود را پیدا کرده است و مسیر پیشرفت روشن است و فشار حداکثری دیگر نتیجه بخش نخواهد بود و تقریباً حد تحریم ها به نهایت خود رسیده است.

وی در خصوص رفتار های آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز گفت: مسئولین آژانس وظیفه صیانت از اعتبار این سازمان را دارند و نباید منتظر دستور و تصمیم آمریکا باشند و اقدامات خود را باید با قانون و اصول روابط بین الملل تنظیم کنند و انتظار داریم به گونه ای رفتار کنند که در آینده این نهاد را به عنوان یک نهاد علمی و بی طرف  بشناسند نه یک نهاد وابسطه و تحت سلطه آ»ریکا و برخی از کشورهای غربی.