انگلیسی‌ها بدنبال اخاذی برجامی هستند، نه مذاکره

علیرضا سلیمی در واکنش به اهداف پشت پرده یادداشت ضد ایران ی وزرای خارجه رژیم صهیونیستی و انگلیس، گفت: انگلیسی ها بخاطر نوع رفتارشان با ایران، در چشم مردم به عنوان فریبکار شناخته می شوند.

 

نماینده مردم محلات و دلیجان در قوه مقننه با اشاره به اینکه انگلیسی ها صحبت از مذاکره برجامی می کنند اما یادداشت اخیرشان بیانگر رویکرد اخاذی گری آنها است، اظهار کرد: در واقع متن این یادداشت نشان می دهد آنها اراده جدی برای مذاکرات هسته ای ندارند و در واقع به دنبال امتیازگیری بیشتر هستند.

وی با بیان اینکه اقدام ضد ایرانی وزرای خارجه رژیم صهیونیستی و انگلیس برای وارد کردن فشار به تیم مذاکره کننده و  عقب راندن آنها است، ادامه داد: بر این اساس انگلیسی ها باید پاسخ دهند چرا با اسرائیلی ها هم داستان شده اند زیرا صیهونیست ها تکلیفشان با کشورمان مشخص است و این مهم نشان می دهد انگلیس ها برای پیشبرد مذاکره، صداقت لازم را ندارند.

انگلیسی‌ها بدنبال اخاذی برجامی هستند، نه مذاکره

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: باید اذعان کرد انگلیسی ها به جمهوری اسلامی ایران بدهی های زیادی دارند که باید پرداخت کنند؛ به عنوان مثال این کشور به عنوان عضو بدعهد برجام محسوب می شود و به هیچکدام از تعهداتش عمل نکرده است.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین به مسئولان این کشور باید یادآور شد سفیرشان در مقابل دانشگاه امیرکبیر دستگیر شد همچنین باید یادآور شد حالت شرم آور متجاوزان انگلیسی که در خلیج فارس دستگیر شدند.