جنگ روانی آمریکا در مقابل ایران در مذاکرات

مصطفی حسینی - حسن همتی ، نماینده مردم تکاب و شاهین دژ درمجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با افکارنیوز به طرحی که قانونگذاران آمریکایی برای مقابله با توانمندی پهپادی ایران ارائه کردند اشاره و درخصوص هماهنگی آن با مذاکرات هسته‌ای افزود: هر گروه و هر تیم با هر اشلی که بخواهد در مذاکرات حضور داشته باشد سعی می‌کند که دست خود را پر کند. اما بعضی از مواقع این دست پر در واقعیت است و بعضی مواقع با بهانه ها می‌خواهند دست خود را پر نشان دهند.

وی افزود: آمریکا بعد از انقلاب اسلامی ایران با حکومت و نظام ما مشکل دارد. نه می شود این را پنهان کرد و نه می‌توان از آن عبور کرد. به همین خاطر هرکاری در صحنه بین المللی که بخواهد انجام شود و قرار باشد از آن نفعی به کشور ایران برسد برنامه‌ای برای توقفش در نظر می‌گیرند.

آمریکا از یک طرف التماس می‌کند مذاکره کنیم از طرف برگ برنده رو می‌کند

همتی گفت: امروز هم برنامه آن‌ها به این صورت شده که با دست می‌کشند و با پا پس می‌زنند. از یک طرف التماس می‌کنند که مذاکره مستقیم داشته باشند و از یک طرف سعی می‌کنند برگ برنده‌هایی برای خود محیا کنند. امروز هم یک بهانه و دستاویز جدید برای خود پیدا کرده و به آن متوصل شده اند. بحث پهبادی هم در همین زمینه است.

جنگ روانی آمریکا در مقابل ایران در مذاکرات

نماینده مردم تکاب درمجلس خاطرنشان کرد: خود آمریکایی‌ها توسط پهبادهایشان حاج قاسم سلیمانی ما را به شهادت می‌رسانند و بعد به ما می‌گویند که شما نباید این فناوری را داشته باشید. این دسیسه و شیطنت هم مثل بقیه موارد آن‌ها به نتیجه نخواهد رسید و ما برای توافق دو شرط اصلی داریم که تحریم‌ها برداشته و راستی آزمایی شود دیگر بقیه موارد در مذاکره توسط ما پذیرفته نخواهد شد.

او درانتها خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران بارها حسن نیت خود به غربی‌ها اثبات کرده است. اکنون نیز آمریکا از برجام خارج شده و خواهان بازگشت است بنابراین بهتر است واقعیت و خواسته به حق ایران را بپذیرد. جمهوری اسلامی با مقاومت خود دربرابر نظام سلطه ثابت کرده است که مقاومت غربی‌ها در برابر نفهمی بی‌فایده است!