اروپا به‌دنبال فرار از پاسخگویی در مورد برجام نباشد

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در واکنش به اظهارات وزیر خارجه جدید آلمان مبنی بر اینکه به دلیل پیشنهاد دولت ایران، مذاکرات هسته ای به شش ماه قبل بازگردانده شده است، گفت: حرف های ایران در خصوص مذاکرات برجامی شفاف و روشن بوده و همه دنیا نیز آنها را می دانند.

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مذاکرات کنونی برای رفع تحریم ها است لذا باید راستی آزمایی عدم بازگشت این محدودیت ها مشخص شود، اظهار کرد: در واقع جمهوری اسلامی یکبار تعهداتش را اجرایی و صداقتش را نشان داده است و اکنون آلمانی ها نیز باید صداقتشان را نشان دهند.

وی ادامه داد: همیشه در روند مذاکرات افرادی هستند که می خواهند با عملکردشان بسترساز و زمینه ساز تحقق اهداف کلان مشترک باشند و این نقش را در شرایط کنونی آلمان بر عهده گرفته است.

اروپا به‌دنبال فرار از پاسخگویی در مورد برجام نباشد

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: آلمانی ها بجای فرار از پاسخگویی، حاشیه سازی و متهم سازی ایران، باید پاسخگوی سوالات روشن افکار عمومی دنیا در راستای عدم اجرای تعهدات برجامی شان باشد.

نایب رئیس فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید به مقامات این کشور یادآور شد، ایفای نقش پلیس بد آنها را به نتیجه مطلوب نمی رساند./