بودجه ۳۵ هزار میلیاردی برای رتبه بندی معلمان

علیرضا منادی سفیدان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز ، با اشاره به تعیین بودجه لایحه رتبه‌بندی معلمان در بودجه سال ۱۴۰۱ بیان داشت: ۲۵ هزار میلیارد تومان جهت اجرای لایحه رتبه‌بندی معلمان در بودجه سال ۱۴۰۱ منظور شده است.

 

وی  تاکید کرد: البته ممکن است این رقم در زمان بررسی بودجه در مجلس افزایش پیدا کند.

 

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد :اگر منابعی در این زمینه وجود داشته باشد تا هر چقدر بتوانیم بودجه رتبه‌بندی معلمان را افزایش خواهیم داد.

 این نماینده مجلس با بیان اینکه تا زمانی که کمیسیون تلفیق تشکیل نشود نمی‌توانیم در این بخش به راحتی اظهار نظر کنیم تاکید کرد: بنده معتقدم باید اعتبارات لایحه رتبه‌بندی معلمان در طول یک سال به ۳۵ هزار میلیارد تومان برسد چرا که در حال حاضر ما شاهد تورم در کشور بوده و قطعاً این افزایش رقم می تواند موجب اجرای بهتر این قانون شود.

بودجه ۳۵ هزار میلیاردی برای رتبه بندی معلمان

رئیس کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به سایر اصلاحات در لایحه رتبه‌بندی معلمان اظهار داشت : امکان دارد برخی از موارد این لایحه در جریان بررسی آن در مجلس اصلاح شود.

منادی بیان داشت: همچنین ممکن است شورای نگهبان با ایجاد عناوین ۵ گروه رتبه بندی شده در قالب این لایحه، مخالفت کند لذا لذا ممکن است این موضوع هم در لایحه مورد اصلاح قرار گیرد.