صف‌های خرید و فروش سهام در ۲۴ آذر ماه

شاخص کل بورس تهران، امروز چهارشنبه (۲۴ آذرماه) در ابتدای معاملات با رشد ۲۵۴ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۹۲ هزار واحدی قرار گرفت.

 

در ساعت ۹:۴۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۶۱۱ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۹۵ هزار و ۴۵۱ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲۴۷ واحد بر روی پله ۳۴۵ هزار و ۷۱۴ واحد قرار گرفت.

سه نماد فولاد، میدکو و فملی تاکنون بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشته‌اند. خودرو، کالا و خساپا نیز پرتراکنش‌ترین نماد بورس در این دقایق است. شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۲۸ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۶۱۹ واحد قرار گرفت. زاگرس بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس تاکنون داشته است. همچنین ۲۰ نماد در صف خرید و ۸۲ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۰:۱۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۴ هزار و ۴۹۴ واحد بر روی پله یک میلیون و ۲۹۶ هزار و ۲۶۸ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۱۱۶ واحد در ارتفاع ۳۴۵ هزار و ۵۸۳ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۱۱۶ واحد بر روی پله ۳۴۵ هزار و ۵۸۳ واحد قرار گرفت.

میدکو بیشترین تاثیر را در این دقایق بر شاخص بورس گذاشته است. شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۹ واحد بر روی ارتفاع ۱۸ هزار و ۶۱۰ واحد قرار گرفت. آریا نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس گذاشته است.

شاخص کل بورس تهران، امروز چهارشنبه (۲۴ آذرماه) در ابتدای معاملات با رشد ۲۵۴ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۹۲ هزار واحدی قرار گرفت.  بیشتر بخوانید  شاخص کل بورس بیش از ۳ هزار واحد اُفت کرد در ساعت ۹:۴۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۶۱۱ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۹۵ هزار و ۴۵۱ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲۴۷ واحد بر روی پله ۳۴۵ هزار و ۷۱۴ واحد قرار گرفت.  سه نماد فولاد، میدکو و فملی تاکنون بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشته‌اند. خودرو، کالا و خساپا نیز پرتراکنش‌ترین نماد بورس در این دقایق است. شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۲۸ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۶۱۹ واحد قرار گرفت. زاگرس بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس تاکنون داشته است. همچنین ۲۰ نماد در صف خرید و ۸۲ نماد در صف فروش هستند.  در ساعت ۱۰:۱۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۴ هزار و ۴۹۴ واحد بر روی پله یک میلیون و ۲۹۶ هزار و ۲۶۸ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۱۱۶ واحد در ارتفاع ۳۴۵ هزار و ۵۸۳ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۱۱۶ واحد بر روی پله ۳۴۵ هزار و ۵۸۳ واحد قرار گرفت.  میدکو بیشترین تاثیر را در این دقایق بر شاخص بورس گذاشته است. شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۹ واحد بر روی ارتفاع ۱۸ هزار و ۶۱۰ واحد قرار گرفت. آریا نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس گذاشته است.  در ساعت ۱۱:۰۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۲۶۰ واحد بر روی ارتفاع یک میلیون و ۲۹۵ هزار و ۱۰۰ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۴۶۶ واحد بر روی ارتفاع ۳۴۵ هزار واحدی قرار گرفت. نماد خودرو پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است.  شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۳ واحد بر روی ارتفاع ۱۸ هزار و ۵۹۴ واحد قرار گرفت. فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق بازار است. نمادهای شفن بیشترین افزایش قیمت و غاذر بیشترین کاهش قیمت را در این دقایق در بورس دارند.

در ساعت ۱۱:۰۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۲۶۰ واحد بر روی ارتفاع یک میلیون و ۲۹۵ هزار و ۱۰۰ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۴۶۶ واحد بر روی ارتفاع ۳۴۵ هزار واحدی قرار گرفت. نماد خودرو پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۳ واحد بر روی ارتفاع ۱۸ هزار و ۵۹۴ واحد قرار گرفت. فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق بازار است. نمادهای شفن بیشترین افزایش قیمت و غاذر بیشترین کاهش قیمت را در این دقایق در بورس دارند.