اسرائیل با تنفس مصنوعی احیا نمی‌شود

 حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی با اشاره به تلاش اسرائیل برای گسترش روابط با کشورهای منطقه، بیان کرد: حاکمان برخی از کشور های منطقه که درصدد عادی سازی روابط با اسرائیل هستند در گام اول به مردم خودشان خیانت می کنند، حرف ملت ها این نیست، اعتماد به اسرائیل به آن ها آسیب خواهد زد.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز اسرائیل در موضع ضعف قرار دارد به جهت اینکه نیروهای مقتدری اعم از حزب الله و نیروهای مقاومت در منطقه حضور دارند. اگر این نیروها تضعیف شوند اولین آسیب متوجه کشورهایی خواهد شد که به رسمیت شناختن اسرائیل را دنبال می کنند. این کشورها غافل هستند که اسرائیل از سر ناچاری با آن ها همراه شده است ولی اگر فرصتی پیدا کند به راحتی امنیت آنان را تهدید خواهد کرد.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: متاسفانه برخی از حاکمان کشورهای منطقه متوجه این امر نیستند. اسرائیل نه تنها قابل اعتماد نبوده بلکه رژیمی نامشروع، غارتگر و شمشیر مرگ بار آمریکا در منطقه برای مظلوم کشی است. همان طوری که مقام معظم رهبری تاکید داشتند اسرائیل دیگر در جایگاهی نیست که برخی کشورها بخواهند به آن تنفس مصنوعی دهند.

اسرائیل با تنفس مصنوعی احیا نمی‌شود

غضنفرآبادی در پایان تاکید کرد: اسرائیل به دنبال این مراودات است تا با تنفس مصنوعی بخواهد خودش را نجات دهد اما چنین امری میسر نیست. امروز مردم فلسطین قدرتمند شده و ملت های دنیا از آنان حمایت می کنند، اسرائیل با این اقدامات نمی تواند خود را نجات دهد.