حماسه ۹ دی ملت ایران بساط فتنه را جمع کرد

اسماعیل کوثری نماینده مردم  تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در روز 6 دی ماه سال 88 یزیدیان در خیابان انقلاب تهران به تکیه های امام حسین (ع) حمله کردند و پرچم های عزاداری را به آتش کشیدند، این اتفاقات باعث شد که دل ملت ایران به درد آید ؛ لذا فردای آن روز در 7 دی ماه در مجلس هشتم به رییس مجلس اعلام کردیم که باید مجلس تعطیل شود که این اتفاق افتاد و بصورت کفن پوش تا میدان بهارستان به این عمل شنیع یزیدیان اعتراض کردیم که این اتفاق بصیرت مجلس و نمایندگان را نشان داد که باید به موقع در مقابل بدخواهان عکس العمل نشان داد.

 

وی افزود: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در آن زمان، تیمی را تشکیل داده و با آقایان محسن رضایی، میرحسین موسوی، مهدی کروبی، سید محمد خاتمی و حتی آقای هاشمی رفسنجانی صحبت کرده و اعلام شد که این مسئله ای شما می گویید" تقلب در انتخابات صورت گرفته" درست نیست که در آن زمان برخی از این افراد، مشخص شد که عناد داشتند و برخی نیز قبول کردند که تقلبی صورت نگرفته اما جرات نکردند عدم تقلب را اعلام کنند.

کوثری گفت: نتیاج بررسی این تیم در مجلس هشتم جمع آوری شد و در آن گزارش تصریح شد که افرادی از جمله خاتمی قبول دارد که تقلبی صورت نگرفته است اما خاتمی جرات و جسارت نکرد این موضوع را اعلام کند تا ماجرا تمام شود. متاسفانه فتنه در نهایت به ماه مبارک رمضان، سپس در 16 آذر و روزهای  دیگر که حتی عکس حضرت امام (ره) را نیز به آتش کشیدند، ادامه یافت و در نهایت مشاهده شد که تفاله های آنها مانند یزیدیان سال 61 قمری در خیابان انقلاب به تکیه های امام حسین (ع) حمله کرده و پرچم های عزاداری را به آتش کشیدند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: ملت شریف ایران با مشاهده این اتفاقات، آنچنان دلشان به درد آمد که تحمل این وضعیت را نداشته و منتظر مسئولان نشدند و در تمام شهرها به خیابان ها آمده و بساط فتنه به لطف خدا جمع شد.

حماسه ۹ دی ملت ایران بساط فتنه را جمع کرد

وی افزود: ما باید کاری کنیم تا بدخواهان بدانند اصل و پایه نظام جمهوری اسلامی برپایه خون 230هزار شهید پایه ریزی و آبیاری شده است لذا ما باید این راه را ادامه دهیم و پرچمی که بر اساس تفکر ناب محمدی از دست حضرت امام خمینی (ره) به دست مقام معظم رهبری سپرده شده است، به دست امام زمان (عج) رسیده و با ظهور ایشان، این پرچم بر فراز کاخ های ظالمان با اهتزاز در آید تا دنیا مملو از عدل و داد شود.

کوثری خاطرنشان کرد: در پایان گرامی می داریم یاد و خاطره کسانی که در این راه قدم برداشتند مخصوصا سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش و همه شهدای جبهه مقاومت، شهدای ترور و شهدایی که در راه دفاع  از حق و حقیقت از جان شیرین خود گذشتند، از خدای منان می خواهیم ما نیز بتوانیم راه این عزیزان را ادامه دهیم.