برخی ها در داخل با سفارش آمریکا، روسیه را آماج حملات سیاسی خود قرار داده اند

 محمود عباس زاده مشکینی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز، با اشاره به پروژه روسیه هراسی اصلاح طلبان در جریان سفر رئیس جمهور به روسیه اظهار داشت: نگرانی برخی از این است که روسیه و چین در این دور از مذاکرات مواضع خوبی را اتخاذ کردند.

وی تاکید کرد: مواضع روسیه و چین در این دور از مذاکرات تقویت کننده مواضع ماست.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: البته  روسیه و چین در برخی از موضوعات مواضع مستقل خود را دارند و بر اساس منافع ملی خودشان حرکت می کنند چرا که همه کشورها  در مسائل سیاست خارجی براساس منافع خودشان اقدام می‌کنند.

عباس زاده مشکینی تاکید کرد: مواضع و عملکرد چین و روسیه نسبت به گذشته در مسیر هدفی که ایران ترسیم کرده، بوده و کمک کننده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: البته برخی ها در داخل این مواضع چین و روسیه را برنمی‌تابند.

برخی ها در داخل با سفارش آمریکا، روسیه را آماج حملات سیاسی خود قرار داده اند

وی تأکید کرد: با این حال ممکن است ما در طول تاریخ نیز نقدهایی به سیاست‌های روسیه ، شوروی سابق داشته باشیم و این مسئله طبیعی است و حتما در جای خودش قابل بحث است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: در پرونده اخیر مذاکرات ایران و ۱+۴ مواضع  روسیه کاملاً روشن است و به نوعی همراهی خوبی نسبت به دوره های گذشته دارد، اما متاسفانه برخی ها در داخل با سفارش آمریکا روسیه را آماج حملات سیاسی خود قرار داده اند و این مسئله به هیچ وجه خوب نیست.