پیام مردم کارون را به رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور می‌رسانم

حجت الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری شامگاه سه شنبه با حضور در جمع نمازگزاران مسجد سید حبیب موسوی منطقه درویشیه شهرستان کارون حاضر شد.

پس از اقامه نماز جماعت ، حجت الاسلام قاسم خضیراوی امام جمعه شهر کوت عبدالله خضیراوی گزارشی از وضعیت شهرستان کارون ارائه داد و اظهار کرد: تکمیل و افتتاح طرح‌های شیلاتی، بازارچه ماهی و میدان تره و بار کوت عبدالله موجب رونق اقتصادی منطقه می‌شود.

وی افزود: بیکاری مهم‌ترین معضل اقتصادی منطقه است و با افتتاح طرح‌های نیمه تمام زمینه اشتغال بیش از ۲۰ هزار نفر فراهم می‌شود.

لزوم ثبت شهرستان کارون به عنوان منطقه محروم

سعید کعبی فلاحیه، فرماندار کارون در این مراسم گفت: شهرستان کارون هرچند مشخصه‌های لازم برای ثبت بعنوان منطقه محروم را دارد اما جزو مناطق محروم ثبت نشده است.

وی افزود: این موضوع سبب شده که برخی از اعتبارات محرومیت زدایی و ارزش افزوده شامل کارون نشود و نتوانیم پروژه‌های محرومیت زدایی را پیش ببریم.

پیام مردم کارون را به رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور می‌رسانم

این خاک ارزشمند شایسته بهترین خدمت است

حجت الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری پس از شنیدن گلایه‌های مردمی گفت: نام کوت عبدالله از زمان جنگ برای ما آشناست، در دوران دفاع مقدس بخشی از خاطرات جوانی ما در این منطقه شکل گرفت و هر روز و شبی که اینجا هستیم خاطراتمان زنده می‌شود.

وی خطاب به مردم کوت عبدالله افزود: در این خاک میزبان بهترین جوانان بودید و درخشیدید و برازنده هستید که یک منطقه سرزنده، قوی و تولیدکننده باشید.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه بیان کرد: این شهرستان باید هویتش را حفظ کند و محدوده این شهرستان تعیین شود تا مطالبات مردم به صورت دقیق‌تر پیگیری شود.

وی عنوان کرد: مسائلی که فرماندار و امام جمعه مطرح کردند مسائل اصلی این شهرستان هستند اما بزرگترین سرمایه مردم اینجا محبت به اهل بیت و بزرگداشت مراسم غدیر و فاطمیه است.

امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: جوانان برومند و نوجوانان شایسته‌ای در مراسم حضور دارند که بزرگترین سرمایه کوت عبدالله هستند چرا که متمسک به حزب امیرالمومنین هستند و خداوند وعده داده که حزب الله پیروز می‌شود.

پیام مردم کارون را به رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور می‌رسانم

وی عنوان کرد: دوبار از حضرت آقا شنیدم که درباره کوت عبدالله سخن گفتند و بار دوم تاکید کردند که اگر به آنچه گفته بودم عمل می‌کردید، این اتفاقات تکرار نمی‌شد و این نشان از اهمیت کوت عبدالله برای مسوولان کشوری دارد.

این استاد حوزه علمیه افزود: مسائل اصلی شهرستان کارون را از مسوولان این جا دریافت می‌کنیم و علاوه بر مطرح کردن آنها در جلسات استانی و ملی، پیام شما را با تاکید و به نمایندگی از شما به رهبری و رئیس جمهوری می‌رسانم.