غربگرایان مشکلاتی که خود ایجاد کرده‌اند را گردن رهبر انقلاب می‌اندازند

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تلاش برخی جریان‌ها برای هجمه به جایگاه ولی فقیه و انتساب ناکارآمدی‌‌ها به ایشان گفت: کسانی که چنین موضعی را اتخاذ می کنند، خودشان در طی این سالها مسبب بسیاری از این مشکلات و کمبودها در کشور هستند و سیاست‌ها و مدیریت‌هایشان عمدتا عامل این مشکلات در کشور شده و شاید بتوان گفت این مشکلات ناشی از عدم توجه به این رهنمودها و عدم عمل به سیاست‌هایی هست که رهبر انقلاب برای حل مشکلات کشور بارها مطرح کرده‌اند.

 

وی افزود: جریانی که خودش نقش اصلی را در بحران‌ها و مشکلات داشته برای اینکه خودش را به شکلی در این زمینه‌ها موجه جلوه دهد و فرافکنی کند، تلاش دارد که مشکلات موجود را به گردن رهبر انقلاب و ولایت فقیه بیاندازد تا خود را از نقشی که در این مشکلات داشته مبرا کند.

 

این فعال سیاسی ادامه داد: اگر ولی فقیه نبود، همین جریان در جنگ خلیج فارس کشور را به فاجعه‌ای بزرگ سوق می‌داد و آنها که دنبال حمایت از صدام در آن شرایط بودند و سیاستشان این بود که ایران وارد آن جنگ شود، چه مشکلاتی برای ایران ایجاد می کردند. یا در فتنه‌های گوناگون نقش رهبری در مدیریت بحران‌ها و جلوگیری از توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب نه تنها برای مردم ایران بلکه حتی برای دشمنان خارج هم بی بدیل و مورد اعتراف آنان است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: کسانی که مسائل را اینگونه تحلیل می‌کنند و مشکلات را بر گردن رهبری می‌اندازند، حتی در برابر استفاده رهبر انقلاب از حکم حکومتی هم مقاومت می‌کردند در حالی که حکم حکومتی هم نوعا به نفع آنان داده شده و مثلا در مجلس ششم همین‌ها از حکم حکومتی استفاده کردند و عواملشان را به مجلس فرستادند و بعد آن تحصن‌ها و مشکلات را در کشور ایجاد کردند.

غربگرایان مشکلاتی که خود ایجاد کرده‌اند را گردن رهبر انقلاب می‌اندازند

وی افزود: وقتی حکم حکومتی به نفع این جریان است، از آن استفاده می کنند و به محض اینکه حکم حکومتی به نفعشان نبود، آن را کلا نفی یا تخریب می‌کنند و این نشان می‌دهد که تمام این موضع‌گیری‌ها برای فرافکنی و منحرف کردن افکار عمومی جامعه از مقصرین اصلی این مشکلات در کشور و انداختن آن به گردن کسی است که نه تنها در اجرا دخیل نبوده بلکه سیاست‌ها و رهنمودهایی که ارائه داده، کاملا برخلاف چیزی است که این جریان در حوزه عمل به آن پرداخته اند.