امیرعبداللهیان: ارزش‌های والای انقلاب همچنان راهنمای ما در سیاست خارجی خواهد بود

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که دیروز (پنجشنبه) به همراه رئیس جمهور در جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی میزبان سفرای خارجی مقیم تهران بود، بامداد امروز (جمعه) ۲۲ بهمن ماه در توئیتی در این باره نوشت: افتخار داشتم در معیت رئیس جمهور محترم در جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران میزبان سفرای خارجی مقیم باشم.

وی تصریح کرد: ارزش‌های والای انقلاب همچنان راهنمای ما در سیاست خارجی خواهد بود.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیروز (پنجشنبه) طی اظهاراتی در مراسم بزرگدشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع سفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی مقیم تهران بیان کرد: ملت عزتمند ایران در طول تاریخ اثبات کرده است عزت و احترام را با عزت و احترام پاسخ می‌دهد و تهدید را با مقاومت، ایستادگی و با زبان متقابل پاسخ خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: امروز در وین، یک آزمون بزرگ در مقابل آمریکا و طرف‌های غربی قرار دارد که در مقابل جامعه جهانی باید رفتار واقعی خود را به نمایش بگذارند.

وزیر خارجه تصریح کرد: ما با جدیت، برنامه و ابتکار در میز مذاکره حضور داریم، برای رسیدن به یک توافق خوب مصمم هستیم. زمان پایان مذاکره را ترجمان اراده طرف‌های غربی در پایبندی کامل آنها به رفع تحریم‌ها و بازگشت همه طرف‌ها به تعهداتشان تعیین خواهد کرد.