ضرورت اصلاح قانون به کارگیری سلاح

یعقوب رضازاده در گفتگو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز، با اشاره به کاستی ها در قوانین مربوط به حمل سلاح از سوی دستگاه های انتظامی بیان داشت: واقعا نیروهای ناجا هم گمنام هستند و هم تحت تاثیر مخاطرات زیادی قرار دارند.

وی با بیان اینکه نیروهای ناجا شبانه روز در حال خدمت رسانی به مردم هستند، بیان داشت: از این رو این نیروها هم باید از سوی سازمان فوق و هم از سوی دولت و هم نیروهای مسلح مورد حمایت قرار گیرند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: خوشبختانه ما در بودجه سال ۱۴۰۱ هم برای حقوق و هم برای معیشت و هم تجهیزات و امکانات این دستگاه اعتبارات خوبی را پیش بینی کرده‌ایم و سعی کردیم آن اعتباری که ناجا از مجلس درخواست داشته را هم به تصویب برسانیم لذا قطعا نظر کمیسیون تلفیق بر همین اساس خواهد بود.

این نماینده مجلس اظهار داشت : به طور حتم باید قانون به‌کارگیری و حمل سلاح در کشور اصلاح شود  لذا وقتی یک مجرم جرأت کند، به یک سرباز و یک درجه دار جمهوری اسلامی با چاقو حمله کند ، در حقیقت این مسئله به مانند این است که به نظام حمله کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد:  قانون بکارگیری و حمل سلاح در کشور باید به طور جدی مورد اصلاح قرار گیرد و آن پنج مورد از موارد استفاده از سلاح افزایش پیدا کند تا ماموران ناجا بتوانند با اقتدار در جامعه، امنیت را برقرار کنند و ما دیگر شاهد این شهادت های ناراحت کننده و تاسف آور نباشیم.

ضرورت اصلاح قانون به کارگیری سلاح

این نماینده مجلس تاکید کرد: هم مجلس و هم کمیسیون امنیت ملی و آقای قالیباف اهتمام ویژه به اصلاح قانون حمل سلاح در کشور دارند که به زودی این موضوع در مجلس مطرح خواهد شد.