تخریب سپاه به دلیل تاثیرگذاری آن است

حجت الاسلام سید رضا تقوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی د، با اشاره به تخریب عده ای علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، اظهار داشت: این جریان، جریان جدیدی نیست و به نظر من از گذشته هم در لایه‌های مختلف جامعه حضور داشتند.

وی افزود: هرگاه این جریان فرصتی پیدا می‌کرد و زمینه‌ای را در جامعه می‌دید -که به دلایلی آمادگی برای پذیرش برخی مسائل دارد- وارد میدان شده و ضربات خود را بر روح و روان مردم وارد می‌کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: اینکه می‌گویم کار جریان مذکور موضوع جدیدی نیست، به این دلیل است که از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی نیز این جریان را می‌دیدیم که عده‌ای در این سنگر نشسته بودند و از اینجا انقلاب و نیروهای انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرار می‌دادند.

تقوی همچنین عنوان کرد: البته اینها می دیدند که چه کسی چه موقعیتی دارد و چه نهادی بیشتر موثر است و آن افراد، نهادها و یا مجموعه هایی که تاثیر بیشتری در انقلاب داشتند را مورد هجمه و حمله قرار می‌دادند؛ شهید بهشتی را هم از طریق همین حربه مورد تیر و تهمت قرار دادند که بعد از شهادت ایشان، امام (ره) بخشی از این جریان را به صورت خاصی افشا کردند و فرمودند بهشتی مظلوم زیست و مظلوم رفت و شخصیت شهید بهشتی را در این جمله کوتاه خود تبیین کردند که بهشتی یک ملت برای ملت ما بود.

وی در همین راستا اضافه کرد: بنابراین این جریان، جریان جدیدی نیست و در مواقع مختلف گاهی یک فرد مورد حجم قرار می‌گرفت و در زمان دیگر مثلاً شهر قم و در مقطعی هم روحانیت مورد حمله قرار می‌گرفت؛ بنابراین انواع و اقسام تهمت‌ها و حملات وجود داشت.

 تخریب سپاه به دلیل تاثیرگذاری آن است

این نماینده مجلس شورای اسلامی در همین رابطه عنوان کرد که در این مقطع دشمن در طرح‌هایی که برای مهار و درهم شکستن انقلاب برداشته، موفق نبوده است؛ مقام معظم رهبری هم در روز گذشته فرمودند که مردم را مورد هجمه و حمله قرار می‌دهند تا بتوانند آنها را از انقلاب جدا کنند؛ البته این یک برنامه دنباله دار است که برنامه ریزی کردند به خصوص از فضای مجازی هم استفاده می‌کنند و فناوری اطلاعات هم کمک کرده تا آنها از راه شایعه دروغ و تهمت کار خود را پیش ببرند.

تقوی همچنین خاطرنشان کرد: گاهی معاندین فضایی را ایجاد می‌کنند که حتی برای نیروهای مخلص انقلاب هم سوال ایجاد می‌شود یک شایعه را با سرعت و در سطح وسیعی پخش می‌کنند حال آن فرد می‌خواهد این را تکذیب کند اما این شایعه حرف خود را به کرسی نشانده است و اثر تکذیب آن خیلی کمتر از اصل شایعه است.