«جهاد تبیین» مانع سیاه‌نمایی معاندین علیه انقلاب می‌شود

محمدحسن آصفری نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره جهاد تبیین اظهار داشت: در طول 43 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد خدمات بزرگی انجام شده اما متأسفانه دستاوردهای فعلی جمهوری اسلامی برای مردم و جوانان گفته نشده است.

وی افزود: با وجود ظرفیت فضای مجازی افکار عمومی از کارهای انجام شده در انقلاب خبردار نیست و معاندین و دشمنان تلاش می‌کنند با سیاه‌نمایی مانع از انتشار کارهای انجام شده شوند.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور تصریح کرد: باید نهضت توجیهی و تبلیغی از سوی دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی، حوزه‌های علمیه و رسانه‌ها ایجاد شود تا به مردم بگوییم چه کارهای بزرگی در جمهوری اسلامی صورت گرفته و دستاوردهای انقلاب اسلامی چه موضوعاتی است و حتی مقایسه‌ای را با قبل از انقلاب داشته باشیم که اگر جهاد همه جانبه‌ای نداشته باشیم خدای ناکرده جریان تحریف سعی می‌کند این دستاوردها را کمرنگ کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر دستاوردهای انقلاب اسلامی را به اطلاع مردم نرسانیم شرمنده شهدایی می‌شویم که آسایش خود را فدای امنیت جمهوری اسلامی کردند.

«جهاد تبیین» مانع سیاه‌نمایی معاندین علیه انقلاب می‌شود

آصفری گفت: متأسفانه جریان برانداز و معاند با تحریف‌های صورت گرفته سعی می‌کند دستاوردهای انقلاب اسلامی را از بین ببرند ولی باید با نهضت اطلاع‌رسانی و تبیین دستاوردهای مختلف گام‌های بزرگی برای معرفی کارهای صورت گرفته بویژه برای جوانان در انقلاب اسلامی برداریم.