مدعیان دفاع از ملت اوکراین چرا در مورد کشتار مردم یمن سکوت می‌کردند؟

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی فضاسازی‌ها در مورد حمله روسیه به اوکراین گفت: آنهایی که امروز دلسوز مردم اوکراین شده‌اند و به حمله روسیه به این کشور انتقاد می‌کنند، چرا در قبال ۸ سال کشتار مردم یمن توسط آمریکا سکوت اختیار کردند؟

وی افزود: اینهایی که امروز می‌گویند ملت اوکراین مظلوم و مورد کشتار واقع می‌شوند همان‌هایی هستند که در قبال کشتار مردم یمن عراق سوریه و افغانستان توسط آمریکا و متحدان منطقه‌ای از جمله عربستان سعودی هیچ موضعی نمی‌گرفتند و گویا که اصلاً کشتاری در این کشورها اتفاق نمی‌افتاد.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ضد انقلاب و به طور کل کسانی که امروز خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ حامی ملت اوکراین جا زده‌اند، به هیچ وجه دلش برای ملت اوکراین نمی‌سوزد و صحبت‌هایش از سر دلسوزی نیست، بلکه اغراض سیاسی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ دنبال می‌کنند.

ابوترابی خاطرنشان کرد: اینها همان‌هایی هستند که هیچ موضع‌گیری در قبال اشغال فلسطین ندارند و هیچ وقت دلشان برای مردمی که توسط ائتلاف سعودی و جنگنده‌های آمریکایی کشته شده‌اند، نسوخته و نمی‌سوزد.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: ما موضع‌مان همیشه حمایت از همه ملت‌هاست و هیچ وقت خواهان جنگ و کشتار نیستیم.

مدعیان دفاع از ملت اوکراین چرا در مورد کشتار مردم یمن سکوت می‌کردند؟