آمریکا با بحران‌آفرینی به حیات خود ادامه می دهد

 مجید متقی‌فر عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب در خصوص ماهیت بحران‌زیست بودن آمریکا ، اظهار داشت: آمریکایی‌ها در درون هم دچار مشکل هستند و مشکلاتشان بیش از هر زمانی هست.

وی افزود: آمریکایی‌ها هم به لحاظ اقتصادی رو به افول هستند و هم به لحاظ امنیتی و فرهنگی مشکلات متعددی دارند.

* آمریکایی‌ها جنگ راه می‌اندازند تا سلاح بفروشند

متقی‌فر با بیان اینکه علاوه بر بحران داخلی آمریکا، خوی جهان‌خواری این کشور اقتضا می‌کند که جنگ راه بیاندازند تا از این جنگ علاوه بر مقاصد سیاسی و امنیتی به مقاصد اقتصادی خود نیز برسند، گفت: آمریکایی‌ها این جنگ‌ها را راه می‌اندازند تا سلاح بفروشند و بخش قابل توجهی از اقتصاد آمریکا از طریق فروش سلاح تامین می‌شود و هر جنگی که راه می‌افتد، بیشترین تامین کننده سلاح و پدیدآورنده و ریشه تمامی جنگ‌ها آمریکایی‌ها هستند.

* اگر بحران نباشد افول آمریکا سرعت بیشتری دارد

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با تاکید بر اینکه آمریکا در بحران زندگی و تنفس می‌کند و به حیات سیاسی و اقتصادی اش ادامه می دهد، تصریح کرد: اگر بحران نباشد افول آمریکا سرعت بیشتری دارد.

وی افزود: آمریکایی‌ها با ایجاد بحران توجهات جهانی را به سمت کانون بحران می‌برند تا افکار عمومی به ضعف ها و شکست ها و همچنین سیاست های استکباری آنها تمرکز کمتری داشته باشد.

متقی‌فر با اشاره به ضعف‌های کنونی آمریکا که منجر به افول آن می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی از این ضعف‌ها پیشی گرفتن چینی‌ها در حوزه اقتصاد است و آمریکا به دنبال این است که اقتصادش بیش از این دچار افول نشود.

* ریشه بحران اوکراین فتنه انگیزی‌های آمریکاست 

وی تاکید کرد: در بحران اوکراین هم حقیقتاً ریشه این اتفاقات فتنه‌انگیزی‌های آمریکا در این کشور است و اگر آمریکا این فتنه انگیزی ها را انجام نمی‌داد این جنگ اتفاق نمی‌افتاد. 

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در عین حال با تاکید بر این که ما جنگ را بر نمی‌تابیم و اشغالگری را نمی پسندیم، تصریح کرد: آمریکا همه این کشورها را به گود بحران کشانده و ۳۵ کشور و روسیه را درگیر آن کرده است و جان انسان‌ها هم از بین می رود که حادثه غم‌باری هست.

وی با تاکید بر اینکه اکنون در اوکراین بیشترین چیزی که خرید و فروش می شود سلاح های اروپایی و آمریکایی هست و الان اوکراین میدان فروش سلاح است، گفت: آسیب پذیری آمریکا بیش از همیشه شده و به دنبال کسب درآمد هنگفت از طریق فروش سلاح است.

* با جنگ اوکراین، آمریکا جایگزین او در صادرات گندم می‌شود

متقی‌فر با اشاره به اینکه اوکراین یکی از تولیدکنندگان بزرگ گندم است و با این جنگ از عرصه صادرات گندم حذف می‌شود، بیان داشت: با این اتفاق بسیاری از کشورهایی که از اوکراین خرید گندم می‌کردند باید از آمریکایی‌ها خرید کنند و شاهد هستیم که چه اهداف اقتصادی بزرگی در طرح ریزی این فتنه دخیل بوده است.

آمریکا با بحران‌آفرینی به حیات خود ادامه می دهد

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری تاکید کرد: فتنه‌گری جزو خوی ذاتی آمریکا هست و امکان ندارد آمریکا در دوره‌ای فتنه‌انگیزی نداشته باشد و از این جنبه است که رهبر انقلاب تاکید می‌کنند که آمریکایی ها بحران زیست هستند و این یعنی آمریکا با بحران آفرینی به حیات خود ادامه می دهد و با ایجاد شرارت احساس تداوم زندگی دارد که البته این هم یکی از نشانه های افول هرچه نزدیکتر آمریکاست.