به گزارش افکارنیوز به نقل از خبرآنلاين، نماينده اروميه در ابتداي جلسه علني امروز در تذکري با اشاره به طرح سوالش از برخي وزرا خطاب به رئيس مجلس گفت: مثل مجلس هشتم که يک کميسيون، شش ماه سوال از وزرا را به تاخير مي​انداخت؛ عمل نکنيد. خواستيم اول کاري شما را تست کنيم که چقدر به آيين نامه پايبنديد و سوالات نمايندگان را پيگيري مي​کنيد!

لاریجانی در پاسخ به وی یادآورشد که هنوز کمیسیون​های مجلس تشکیل نشده​اند که به بررسی سوالات نمایندگان بپردازند.

مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت مهمان جلسه علنی امروز مجلس بود تا ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بهداشت کشور، به سوالات نمایندگان پاسخ بدهد. هیات رئیسه از نمایندگان خواست تا ظرف سه دقیقه اظهارات خود را مطرح کنند. نادر قاضی​پور که بار دیگر پشت تریبون قرار می​گرفت، اعتراض کرد و گفت که این زمان، خیلی کوتاه است. رئیس مجلس هم به شوخی به وی گفت: شما اگر حرف حساب داشته باشید، در سه دقیقه هم می توانید بگویید! قاضی پور هم پاسخ داد: یعنی بقیه حرف​های من حساب نیست؟ شما مراقب برادرتان باشید که در وزارت بهداشت دست دارد.

او در بخشی از سخنان خود خطاب به وزیر بهداشت، گفت: خانم وزیر شما بیمارستان لبافی​نژاد را فتح کرده​اید، خودتان آنجا کار درمانی و اجرایی و … می​کنید، این کشور گشایی شما تا کجا ادامه دارد؟

حسن کامران نماينده اصفهان هم طي سخناني خطاب به وحيددستجردي گفت:خانم وزير براي خالي کردن جيب خالي مريض​هاي بي پول همه صف کشيده​اند! براي توجه به درد مردم بيچاره نبايد فرقي بين سردار، امين، امام جمعه و رئيس با دربان باشد و مريض فقط بايد درد بيماري را تحمل کند نه درد بي​پولي را. مردم از دريافت پول​هاي کلان قبل از پذيرششان در يمارستان​هاي دولتي شکوايه دارند.