رژیم صهیونیستی مانند آمریکا جنگ طلب و دنبال شر است

اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار افکارنیوز در واکنش به پاسخ قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونسیتی ، اظهار داشت: از سال ۶۱ از جمهوری اسلامی ایران برای حضور در سوریه و برای مقابله کردن با رژیم اشغالگر قدس دعوت به عمل آمد.

 

وی بیان کرد: علاوه بر این و در زمانی که رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان تا بیروت پیش رفت، کشورهای عربی و اسلامی از ایران دعوت کردند و گفتند از آنجایی که شما ضد اسرائیل هستید، اسرائیلی‌ها به لبنان تجاوز کردند و بیایید کمک کنید و ما هم نیروهای خود را می‌آوریم و شما هم نیروهای ایران بیاورید تا رژیم صهیونیستی را از لبنان خارج کنیم.

 

کوثری تصریح کرد: ما به لبنان رفتیم و یک تیپ از محمد رسول الله (ص) و یک تیپ هم از ارتش به آنجا رفتند اما برخی از کشورهای عربی خلف وعده کردند و نیروهای خود را نیاوردند و به همین دلیل نیروهای ما نیز به کشورمان بازگشتند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: البته تعدادی از نیروهای ما با توافقی که بین مسئولان ما و سوریه انجام شد، در آنجا ماندند تا در اصل آموزش نیروهای حزب‌الله را دنبال کنند. پس این مستشاران از ۳۹ سال پیش در آنجا بودند و این یک مسئله پنهانی نیست، آشکار است و بر اساس توافق میان دو کشور انجام شده است.

وی اظهار داشت: رژیم اشغالگر قدس مانند آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی جنگ طلب و دنبال شر است و لذا یکی از پایگاه های ما را در سوریه مورد تجاوز قرار دادند و دو تن از عزیزان پاسدار ما را به شهادت رساندند و چند نفر هم مجروح شدند.

کوثری گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صراحت و با شفافیت کامل گفت که ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن مقابله به مثل می‌کنیم و همین مسئله باعث شد که این تصمیم را بگیرد و پایگاه‌های موساد را در اربیل عراق مورد حمله قرار دهد. سپاه با موشک‌های نقطه زن به آنان پاسخ داد که قطعاً تعدادی از آنان کشته و یا زخمی شدند که اخبار آن قطعاً اعلام خواهد شد.

رژیم صهیونیستی مانند آمریکا جنگ طلب و دنبال شر است

وی متذکر شد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری زمان بزن دررو گذشته است.‌ رژیم‌صهیونیستی یک شر دائمی و نامشروع است و همیشه به دنبال ایجاد شیطنت و درگیری است و می‌خواهند از راه قلدری و زورگویی حرف خود را به کرسی بنشانند اما باید بدانند که اگر بخواهند باز هم دست به این کارها بزنند، خودشان ضرر می‌کنند و آنچنان ضرباتی بر پیکره نظام نامشروع رژیم صهیونیستی وارد خواهیم کرد که از کرده خودشان پشیمان شوند.