حملات سایبری به رژیم صهیونیستی تاکیدی بر شکنندگی آن

رژیم صهیونیستی اعلام کرد وب‌سایت‌های دولتی رژیم روز دوشنبه مورد حمله سایبری قرار گرفته است.

وب‌سایت اطلاعات و خدمات دولتی رژیم توئیت کرد این حمله از دسترسی به تعدادی از وب سایت‌ها، از جمله وب سایت‌های دولتی جلوگیری کرده است.

حملات سایبری لحظاتی پس از گفتگوی ویژه نفتالی بنت با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه انجام شد و به عمق نشست دیپلماتیک اسرائیل ضربه زد.

به گونه ای که این دولت اشغالگر را بر آن داشت تا لغو حالت آماده باش حداکثری را در صفوف ارتش رژیم اعلام کند.

رسانه‌های عبری به کاربران تاکید کردند نمی توانند وب‌سایت‌ها را باز کنند.

رسانه های رژیم صهیونیستی به نقل از نفتالی بنت اعلام کردند وی جلسه دولت را برای مدت بیش از دو ساعت ترک کرده است... دفتر وی نیز پاسخی نمی دهد.

رسانه های اشغالگر به همین بسنده نکرده، بلکه پا را فراتر گذاشته و گفتند که یک حمله سایبری وب سایت های دولتی را فلج کرده است و تنها ارزیابی این است که هکرهای ایرانی در آن دست دارند.

بزرگترین حمله سایبری به ساختارهای رسمی رژیم صهیونیستی

روزنامه عبری هاآرتص اعلام کرد: پایگاههای الکترونیکی وزارت کشور، وزارت بهداشت، وزارت دادگستری، وزارت رفاه و دفتر نخست وزیری مورد حمله سایبری قرار گرفتند

و این حمله سایبری بزرگترین حمله الکترونیکی به زیرساخت ها است، که باعث شد این رژیم ناتوان را رسما به اعلام آماده باش در صفوف ارتش رژیم وادارد..

حملات سایبری به رژیم صهیونیستی تاکیدی بر شکنندگی آن

فارس صرفندی، خبرنگار شبکه العالم گفت: رژیم اشغالگر انتظار دارد که حمله سایبری از سوی ایران باشد، رسانه‌های عبری این حمله سایبری را از نظر مقیاس بی‌سابقه می‌دانند و به گفته یک مقام امنیت سایبری، این حمله سایبری بزرگترین حمله ای است که این رژیم غیرقانونی را هدف قرار داده است.