پیام‌های حمله موشکی سپاه به مقر صهیونیست‌ها در اربیل

بعد از جنایات فجیع صهیونیست‌ها ، که اخرین مورد از این دست به شهادت رساندن دو نیروی سپاه - از مدافعان حرم- در سوریه و تلاش برای ایجاد شبکه جاسوسی در استان آذربایجان غربی برای انجام عملیات خرابکارانه در داخل خاک ایران بود، لازم می‌بود که با منهدم کردن مقر اصلی موساد در شمال عراق، سر افعی و لانه توطئه‌های صهیونیستی علیه ایران برای همیشه ساقط بشوند.

رژیم صهیونیستی سعی کرد با بالا بردن سطح آماده‌باش نظامیانش در شمال فلسطین اشغالی و جولان سوریه این مطلب را القا کند که پاسخ به جنایت اخیر این رژیم در سوریه، از طریق آنچه که این رژیم و آمریکا و عرب‌های سازش‌کار، "نمایندگان ایران " در منطقه می‌خوانند صورت می‌گیرد.

ایران عملیات انهدام "مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها" را انجام داد تا ادعای به اصطلاح "گروه‌های نیابتی ایران" که محور آمریکایی- صهیونیستی و عرب‌های سازشکار آن را شایعه کردند، فسخ کند. همانطور که این عملیات نشان داد که ایران متحدانی دارد که با سیاست آن در مخالفت با رژیم اشغالگر اسرائیل و مبارزه با آمریکای استعمارگر و نیز ردّ عادی‌سازی رژیم‌های مرتجع عربی با اسرائیل، همسو هستند.

این حقیقت بار دیگر زمانی مورد تأکید قرار گرفت که ایران پایگاه هوایی "عین الاسد" آمریکا در عراق را در واکنش به جنایت ترور فرماندهان شهید- سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی المنهدس- در هم کوبید. ایران هرگز از طرف‌های منطقه‌ای که علیه امریکا و اسرائیل خیز کرده‌اند، برای دستیابی به اهداف ویژه خود استفاده نمی‌کند. در حالی‌که هرگونه تلاش هر یک از طرف‌های محور مقاومت در برابر محور متخاصم به نفع دیگر طرف‌ها است؛ لذا انهدام مقر شرارت صهیونیستی در اربیل، به نفع عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و یمن و همچنین ایران است، و از سوی دیگر، هرگونه خروجی این مرکز توطئه امنیت و ثبات تمام ملت‌های منطقه را تهدید می‌‎کرد. در واقع، رژیم صهیونیستی جز با گسترش ناامنی و هرج و مرج در منطقه، احساس امنیت نمی‌کند.

پیام‌های حمله موشکی سپاه به مقر صهیونیست‌ها در اربیل

اگر گروه‌های نیابتی و مزدورانی در منطقه باشد آنها مزدوران و گروه‌های نیابتی آمریکا و اسرائیل هستند یعنی گروه‌های تکفیری در پوشش‌ها و عناوین مختلفی، که توسط رژیم‌های عربی مرتجع و سفارت‌خانه‌های امریکا در منطقه تامین مالی و پشتیبانی می‌شوند.