میزان تماس‌ها با پلیس ۱۱۰ نشان از اطمینان جامعه به این مجموعه دارد

محمد مخبر با حضور در ستاد فرماندهی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در کنار یادمان شهدای گمنام، به مقام شامخ شهیدان دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

 

معاون اول رییس جمهور همچنین با حضور در مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، در جریان روند کار سامانه های مختلف برای توسعه انضباط ترافیکی و اطلاع رسانی دقیق به مردم قرار گرفت.

مخبر سپس در جلسه قرارگاه ترافیکی  ـ انتظامی ناجا (نصر) با تبریک اعیاد شعبانیه، ضمن اشاره به گستردگی فعالیت ها در حوزه ماموریت های انتظامی اظهار داشت: فعالیت های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با تمام شئون زندگی آحاد جامعه عجین است و بسیاری از مأموریت های حاکمیتی کشور نیز به نحوی وابستگی به این مجموعه دارد.

معاون اول رییس جمهور از نیروی انتظامی به عنوان تکیه گاه جدی و امین برای مردم کشور یاد کرد و اظهار داشت: وقتی مردم به هر دلیلی دچار اضطرار و بحران می شوند مطمئن ترین جایی که در وهله نخست برای مراجعه به ذهن آنها خطور می کند نیروی انتظامی است و میزان بالای تماس های تلفنی مردم با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ نشان از اطمینان جامعه به این مجموعه دارد.

مخبر با اشاره به نقش مهم "امنیت" برای آسایش و رفاه بیشتر مردم، افزود: امنیت از ابعاد مختلفی برخوردار است که در تمام انواع امنیت نقش نیروی انتظامی بسیار مهم و اساسی است و البته مردم هم به این موضوع به خوبی واقفند و به همین دلیل پلیس در اذهان مردم نیز به عنوان یکی از اصلی ترین حافظان امنیت شناخته می شود.

معاون اول رییس جمهور در ادامه با اشاره به نقش اثرگذار و پراهمیت نیروی انتظامی در رضایت مندی مردم اظهار داشت: مأموریت های پلیس در هیچ یک ازمقاطع در طول سال تعطیلی و توقف ندارد و این موضوع اهمیت ماموریت های این مجموعه را چندین برابر می کند.

وی با تاکید بر اینکه دولت مصمم است برای ارتقای سطح خدمات به مردم، کمک ها و حمایت های لازم را از نیروی انتظامی انجام دهد، ادامه داد: دولت آمادگی دارد تا در راستای تامین امنیت بیشتر مردم به ویژه با توجه به قرارگرفتن در آستانه سفرهای نوروزی و افزایش ترددهای بین شهری، از نیروی انتظامی حمایت کرده و نیازهای اولویت دار پلیس را تأمین کند.

میزان تماس‌ها با پلیس ۱۱۰ نشان از اطمینان جامعه به این مجموعه دارد

مخبر با اشاره به گزارش های ارائه شده در جلسه در خصوص اقدامات ناجا برای هوشمند سازی خدمات و توسعه سامانه های الکترونیکی گفت: توسعه این گونه سامانه ها باعث می شود که مأموریت های پلیس با کمترین تبعات و با بیشترین اثرگذاری انجام شود.

در این جلسه که عصر دیروز برگزار شد، فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی نیز گزارشی از اقدامات، برنامه ها و اولویت های پلیس در حوزه های مختلف ارائه کرد.

سردار اشتری از آمادگی کامل مجموعه فرماندهی انتظامی و پلیس راهور کشور برای مدیریت سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: امسال ۲۰ خدمت در سامانه پلیس من ارائه شد و با اقدامات صورت گرفته این خدمات روز به روز گسترده تر خواهد شد.

سردار هادیان فر رییس پلیس راهور نیز در این جلسه با اشاره به نیازها و منابع مالی لازم برای کاهش تصادفات گفت: نیروی انتظامی برای بهینه سازی زیرساخت های کشور در حوزه حمل و نقل و به روز رسانی سامانه ها نیازمند حمایت و پشتیبانی های ویژه است.

سردار ساجدی نیا معاون عملیات ناجا و سردار قنبری رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی نیز در گزارش های جداگانه ای فعالیت ها و اقدامات پلیس را در حوزه های تخصصی خود تشریح کردند.