صهیونیست‌ها به دنبال پناهگاه جدید برای فرار از جنگ

روزنامه اسرائیلی «معاریو» فاش کرد که یکی از اعضای هیئت مدیره یک شرکت وابسته به «صندوق داخلی یهودیان» به هیئت مدیره پیشنهاد خرید جزایری در یونان را داده است تا اسرائیلی‌ها  در زمان جنگ‌ها به آنجا فرستاده شوند.

این روزنامه اعلام کرد که «اوری اشتاینر» یکی از اعضای شرکت موسوم به «همونتا» به دنبال تصاحب این جزایر است تا گزینه ای برای  ارسال اسرائیلی ها به این منطقه در صورت وقوع جنگ باشد.

در این گزارش به نقل از منابعی در هیئت مدیره آمده است که اشتاینر به فشارهای خود برای اجرای این  طرح علیرغم مخالفت بقیه اعضا ادامه می دهد.

 اشتاینر در مصاحبه خود با این روزنامه گفت: هدف از ایده ای که من مطرح کردم ایجاد یک گنبد آهنین اضافی برای «یهودیان» است.

وی افزود: صحبت درباره ایده یک پروژه پس از گزارش‌های خارجی مبنی بر اینکه موشک‌ها می‌توانند مناطق اسرائیلی را مورد اصابت قرار دهند، مطرح شد... در جنگ دوم لبنان، دیدیم که موشک‌ها به «نتانیا» رسید و امروز می‌توانند به جنوب بیشتری برسند.

وی افزود، به این دلیل پیشنهاد خرید جزایر یونان را داده که نزدیک به اسرائیل است و یونان چهل جزیره خالی از سکنه دارد. این اقدام باید بر اساس معاهدات بین‌المللی و با موافقت کامل یونان صورت بگیرد.

برآوردها نشان می دهد که حزب‌الله قادر است تنها در یک روز جنگی 3000 موشک روانه اراضی اشغالی کند و این موضوع رژیم صهیونیستی رابه شدت نگران کرده است.

صهیونیست‌ها به دنبال پناهگاه جدید برای فرار از جنگ

قدرت نمایی پهپاد حسان حزب‌الله بر فراز اراضی اشغالی و سخنرانی اخیر سید «حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان درباره توان مقاومت اسلامی لبنان در تبدیل هزاران موشک به موشک‌های نقطه‌زن، صهیونیست‌ها را وحشت زده کرده است.

شبکه صهیونیستی «کان» نیزاخیرا اعلام کرد که دستگاه‌های امنیت هوایی و سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی پس از سلسله رویدادهایی در ماه اخیر در آماده‌باش کامل است خصوصا در بخش پهپادها که نبردی جدید در برابر اسرائیل در منطقه شکل داده‌اند.