قالیباف: باید قرن نو را با حکمرانی نو آغاز کنیم
متن پیام آقای محمدباقر قالیباف به این شرح است:
 فرا رسیدن سال ۱۴۰۱ را به تمامی مردم عزیز و دو‌ست‌داشتنی‌مان به ویژه خانواده‌های معظم شهدا عرض تبریک و تهنیت می‌گویم. ان‌شاءالله سالی پر از مهربانی و دوستی و موفقیت و سلامتی برای همه شما عزیزان باشد.
 در سالی که گذشت در مجلس شورای اسلامی بنده و همکارانم همه تلاشمان بر این بود که مناطق محروم را در بعد محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی در اولویت بگذاریم؛ البته همین سیاست را برای سال جدید هم در دستور داریم و به گونه‌ای عمل کردیم که بتوانیم اعتبارات پارسال را در سال پیش رو، به بیش از سه برابر برای مردم عزیزمان در مناطق محروم افزایش دهیم. 

قالیباف: باید قرن نو را با حکمرانی نو آغاز کنیم

 ما در سال جدید برنامه هفتم توسعه را هم پیش رو داریم، ا ن‌شاء‌الله در این برنامه اولویت ما این است که بتوانیم از درآمد‌هایی که از محل انفال (از قبیل نفت و معادن و ...) هست به زیرساخت‌ها اختصاص دهیم و هزینه‌های جاری را با اصلاح ساختاری که امسال پایه‌گذاری کردیم، از محلی جز انفال از قبیل گمرک و مالیات و مولدسازی دارایی‌های غیر مولد تامین کنیم.
 ان شاءالله در قرن جدید و سال پیش رو که آغاز قرن نو هست بتوانیم با اصلاح امورات در مملکت‌داری و با یک حکمرانی نو، تحول و پیشرفت را برای ایران عزیز در عمل محقق کنیم. ما باید قرن نو را با حکمرانی نو آغاز کنیم.
 سال نو و آغاز قرن جدید را به همه شما عزیزان عرض تبریک و تهنیت می‌گویم و برای همه شما آرزوی سلامتی توأم با شادابی و نشاط و عاقبت‌بخیری از خداوند متعال مسئلت دارم.