اولویت های اصلی مجلس در سال 1401/ رفع معضل بزرگ اشتغال جوانان در کشور

سید کریم حسینی در گفتگو با افکارنیوز، با اشاره به اولویت مجلس و دولت در سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: مجلس و دولت باید در سال جدید موضوعات معیشتی مردم را مورد پیگیری قرار دهند.

وی تاکید کرد: متاسفانه در سالی که سپری کردیم مردم با مشکلات معیشتی عدیده‌ای مواجه شدند و نیاز هست در این بخش اقدامات موثری مد نظر قرار گیرد تا بار مشکلات معیشتی مردم کاسته شود.

این نماینده مجلس اظهار داشت: مجلس و دولت اقدامات خود را با اهدافی آغاز کردند که باید به این اهداف در سال‌های آینده نزدیک شوند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما در سال گذشته موانعی را در حوزه‌های بین المللی و داخلی داشتیم تاکید کرد: خوشبختانه دولت اقدامات مناسبی را در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۰ مدنظر قرار داد همچنین مجلس هم در دو سال گذشته اقدامات موثری را در زمینه امور معیشتی مردم داشت.

وی با اشاره به اقدامات مجلس در زمینه رفع موانع تولید بیان داشت: مجلس تلاش کرد در زمان سپری شده قوانین مناسبی را در زمینه رفع موانع تولید وضع کند.

سید کریم حسینی

این نماینده مجلس با بیان اینکه مجلس در زمینه تولید مسکن اقدامات خوبی را مدنظر قرار داد، اظهار داشت: مجلس قانون جهش تولید مسکن را تصویب کرد که برای اجرایی شدن آن نیاز به عزم و اراده جدی دولت داریم که البته دولت هم در این بخش پای کار آمده و اقدامات زیربنایی خود را آغاز کرده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: قطعاً تصمیمات و قوانینی در سال ۱۴۰۰ مد نظر قرار گرفت که نیاز هست در سال ۱۴۰۱ ما به سمت اجرایی شدن آن‌ها پیش برویم لذا اجرای این تصمیمات و قوانین می‌توانند آثار خود را بر زندگی مردم و اقتصاد کشور داشته باشد.

وی تاکید کرد: همچنین از اموری که نمی‌توان پرداختن به آن را به تاخیر انداخت امر اشتغال جوانان است لذا اشتغال جوانان به یک معضل شدید در کشور تبدیل شده است و می‌تواند منشاء بسیاری از آسیب‌های اجتماعی باشد بنابراین باید در این بخش ما برنامه‌های عملی را مد نظر قرار دهیم تا در سال ۱۴۰۱ به نتایج موثری دست پیدا کنیم.