تشکیل کمیته‌ای برای بررسی حواشی بازی ایران-لبنان در مجلس

محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در تشریح آخرین وضعیت بررسی پرونده اتفاقات بازی ایران و لبنان در مشهد در این کمیسیون، گفت: در جلسه اخیر کمیسیون مسئولانی از دستگاه‌های مربوطه در جلسه حاضر و گزارشاتی را به اعضا ارائه کردند که ضعف مدیریت و نبود هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف در گزارشات مشهود بود.

وی با بیان اینکه در این جلسه قرار شد تا دستگاه‌های مربوطه تا روز پنجشنبه گزارش‌های تکمیلی و بیشتری را به کمیسیون ارسال کنند، افزود: روز پنجشنبه گزارش‌های اطلاعات جدید به کمیسیون واصل شد و کارگروهی تشکیل شد تا گزارشاتی که پیش از این در کمسیون ارائه شده بود و همچنین اطلاعات جدید را بررسی کند و گزارشی را در این باره به اعضا ارائه کند.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس ادامه داد: جلسه کارگروه کمیسیون امروز شنبه برای بررسی گزارشات تشکیل خواهد شد و نتیجه را تا فردا به کمیسیون اعلام خواهد کرد در صورتی که اطلاعات واصله به کمیسیون ناکافی باشد کمیته‌ای از کمیسیون برای ارزیابی بیشتر به مشهد سفر خواهد کرد.

جوکار بیان کرد: پس از جمع‌بندی نهایی گزارش کمیسیون درباره حواشی بازی ایران و لبنان در مشهد تقدیم هیئت رئیسه مجلس خواهد شد.

 طبق دستورکار اعلامی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، ادامه رسیدگی به ابعاد مختلف حاشیه بازی ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا(ع) در مشهد در دستورکار جلسات این هفته اعضای این کمیسیون قرار دارد.

تشکیل کمیته‌ای برای بررسی حواشی بازی ایران-لبنان در مجلس

لازم به ذکر است، پس از به وجود آمدن حواشی بازی فوتبال بین ایران و لبنان ، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس به کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس ماموریت داد تا این موضوع را بررسی کنند و گزارشی را در این باره ارائه دهد.