قرارگاه خاتم در محرومیت زدایی، اشتغال، افزایش تولید و پرورش نیروهای ماهر و متخصص جوان کارنامه درخشانی دارد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر عملکرد مثبت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: این قرارگاه در محرومیت زدایی ، ایجاد اشتغال ، افزایش تولید و پرورش نیروهای ماهر و متخصص جوان کارنامه درخشانی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به عملکرد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء بخصوص در مناطق محروم گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء یک قرارگاه استراتژیک، اقتصادی و راهبری برای کشور است و در بخش محرومیت زدایی و پیشبرد پروژه های بزرگ ملی و بین المللی کارنامه درخشانی دارد.

وی با اشاره به اهمیت این قرارگاه در اقتصاد ملی کشور افزود: این قرارگاه بخشی از امورات کشور را در بحث عمران، آبادانی، سازندگی و رفع محرومیت بر عهده دارد و با کمک این قرارگاه شاخص رشد و توسعه در کشور تغییر کرده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیر عملکرد این قرارگاه در بخش اشتغال و تولید در کشور گفت: اقدامات قرارگاه خاتم در نخبه پروری، ایجاد اشتغال، افزایش تولید، اشتغال بکار نیروهای ماهر و متخصص جوان بسیار خوب و مثبت است.

حجت الاسلام ذاکر اضافه کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برای پیشبرد اهداف و برنامه ها، به ظرفیت ها، استعدادها، دانش، تخصص و شرکت های دانش بنیان داخلی توجه دارد و کمتر از خارج کمک می گیرد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه با پول پاشی در حمایت از تولید نمی توان موفق بود، تصریح کرد: اینکه برخی در حمایت از تولید و اشتغال، به رغم پول باشی موفق نبودند، به این علت بوده که مثل قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء مدیریت و کار نکردند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نحوه مدیریت و کار در این قرارگاه را بی نظیر دانست و گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء بجای پول پاشی مدیریت درست انجام می دهد و با حساب و کتاب کار می کنند.

حجت الاسلام ذاکر افزود: همین نحوه صحیح مدیریت در این قرارگاه باعث شده تا با هزینه کم و در اسرع وقت، بهترین نتیجه را بدست بیاورند.

وی در همین زمینه به اقدامات این قرارگاه در دریاچه ارومیه اشاره کرد و اظهار داشت: مشکلات این دریاچه در حال حاضر از سوی این قرارگاه در حال رفع است این در حالی که در گذشته هر مدیر و مسئولی به این دریاچه نگاه می کرد، ناامید بود.

قرارگاه خاتم در محرومیت زدایی، اشتغال، افزایش تولید و پرورش نیروهای ماهر و متخصص جوان کارنامه درخشانی دارد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تقویت این قرارگاه از سوی مسئولین دیگر نهادها افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء می تواند در کنار بخش خصوصی و دولت بعنوان یک پیمانکار خوب و قوی عمل کند و در پیشبرد اهداف و برنامه های اقتصادی کشور بخصوص پروژه های بزرگ و ملی کمک کننده باشد.بنابراین ضرورت دارد تا دولت و دیگر نهادها به تقویت آن بپردازند.

حجت الاسلام ذاکر در مجموع عملکرد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء را بسیار خوب و مثبت توصیف کرد و اظهار داشت: امیدواریم با کمک این قرارگاه شاهد رشد و ترقی بیشتر، با انجام پروژه های بزرگ ملی و بین المللی در کشور باشیم.