مذاکرات هسته ای باید برای ما انتفاع اقتصادی داشته باشد / نباید به ضرب‌الاجل ها توجه کنیم

​محمد رشیدی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز در ارزیابی خود از انجام مذاکرات وین گفت: تیم مذاکره کننده کشورمان به خوبی خطوط قرمز نظام را در مذاکرات رعایت می‌کنند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: مذاکره‌‎کنندگان ایران به دقت مذاکرات را پیش می‌برند و طبق گزارش‌هایی که به نمایندگان ارائه دادند، تأکیدشان بر این است که حقوق ملت ایران پایمال نشود و تحریمها رفع شود.

عضو هئیت رئیسه مجلس اظهارکرد: توافق خوب از نظر ما توافقی است که حقوق هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران در جریان آن پایمال نشود.

این نماینده مجلس ادامه داد: مذاکرات باید برای ما انتفاع اقتصادی داشته باشد و تحریم‌ها باید در عمل و به طور کامل لغو شود و غربی ها باید دست از زیاده خواهی خود بردارند.

رشیدی تصریح کرد: به هیچ وجه مذاکرات فرسایشی نشده است و برای ما بیشتر از اینکه چه زمانی توافق انجام شود، نتیجه مذاکرات اهمیت دارد.

مذاکرات هسته ای باید برای ما انتفاع اقتصادی داشته باشد / نباید به ضرب‌الاجل ها توجه کنیم

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: اگر امروز توافقی انجام شود، اما طرف غربی مانند دوره قبل آن را زیر پا بگذارد، برای ما هیچ سودی ندارد و بنابراین به جای توجه به ضرب‌الاجل ها، باید پیگیر رفع تحریم‌ها و انتقاع اقتصادی ایران باشیم.

حانیه سجودی