باید رژیم صهیونیستی از روی زمین ریشه کن شود/  پرچم دفاع از مظلومیت مردم فلسطین باید به اهتزار در آید

سید علی یزدی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگارپارلمانی افکارنیوز، با تأکید بر ضرورت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس ، اظهار داشت: امام خمینی (ره) با انتخاب روز جهانی قدس بین امت اسلامی انسجام و اتحاد را به وجود آوردند و توجه همگان را به سمت قبله اول مسلمانان سوق دادند.

وی بیان کرد: از همان روز اول معلوم بود که در دنیا معیار‌های دوگانه‌ای اجرا می‌شود، به گونه‌ای که در یکجا اشغالگری مذموم است و با آن برخورد می‌شود و در جایی دیگری این‌گونه نیست. کشور‌های اسلامی در نگاه ابرقدرت‌های جهان، شهروندان درجه دو محسوب می‌شوند و به همین دلیل به خودشان اجازه می‌دهند که به آنان ظلم کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما به علت پیدایش جنگ بین روسیه و اوکراین کاری نداریم، اما دولت‌های غربی این جنگ را محکوم می‌کنند، اما با وجود اینکه هر روز صهیونیست‌ها به غزه و کرانه باختری حمله می‌کنند، هیچ‌گونه واکنشی نشان نمی‌دهند و سکوت می‌کنند. غربی‌ها بر اساس منافع خودشان، دنیا را تقسیم‌بندی می‌کنند و معیار‌های دوگانه‌ای دارند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید رژیم صهیونیستی به عنوان جرثومه فساد از روی زمین ریشه کن شود. رژیم صهیونیستی هیچ چیزی جز زبان زور نمی‌فهمد و همه باید در مقابل زورگویی‌های این رژیم بایستند.

وی ادامه داد: حضور در راهپیمایی روز قدس بسیار مهم است و باعث می‌شود پرچم دفاع از مظلومیت مردم فلسطین و دیگر کسانی که زیر ظلم و ستم مستکبران هستند و زندگی از آنان ساقط شده است، به اهتزار در آید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جنایت‌هایی که رژیم صهیونیستی در دوران حضور خود در فلسطین داشته است، بسیار وحشتناک بوده و آنان همواره به دنبال قتل عام و کشت و کشتار مردم مظلوم فلسطین هستند.

باید رژیم صهیونیستی از روی زمین ریشه کن شود/  پرچم دفاع از مظلومیت مردم فلسطین باید به اهتزار در آید

وی اظهار داشت: حداقل وظیفه مسلمانان و آزادگان جهان این است که در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کنند و ندای حق‌طلبی را سر دهند. ما باید برائت و نفرت خودمان را از ظلم رژیم صهیونیستی به جهانیان نشان دهیم تا آنان هر چه زودتر سرنگون شوند.