سفر وزیر کشور به مازندران

احمد وحیدی وزیر کشور دقایقی پیش به منظور بازدید از چند مرکز اقتصادی صنعتی و شرکت در برنامه‌های اقتصادی اجتماعی در غرب استان با استقبال استاندار، برخی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و مدیران اجرایی از طریق فرودگاه شهدای نوشهر وارد مازندران شده است. ‎

وزیر کشور در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی نوشهر در بدو ورود به مازندران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سرمایه گذاری‌های شرکت‌های بخش خصوصی مطلوب بود، اظهار کرد: نخستین مشکل این بندر کمبود زمین برای توسعه اقتصادی بیشتر بوده که قرار است ۲۰۰ هکتار به مساحت آن افزوده شود.

 وحیدی افزود: دوم مشکل بندر نوشهر پایین آمدن بیش از یک متری سطح آب دریای خزر در این منطقه است که با تدارک امکانات بیشتر برای لایروبی می‌توان این مشکل را هم برطرف کرد.

وی ادامه داد: رسوب گیری شدید و نبود ادوات لایروبی پهلوگیری کشتی‌ها را در آینده دچار مشکل خواهد کرد که به استاندار دستور داده شد اقدامات لازم را در راس برنامه‌های خود قرار دهد.

وزیر کشور افزود: قرار است بعد از لایروبی بندر امیرآباد لایروبی بندر نوشهر انجام گیرد.

سفر وزیر کشور به مازندران

احمدی با اشاره به مشکلات ناشی از کاهش سطح آب در حاشیه دریا، گفت: در این زمینه باید به طور بلندمدت فکر کرد که لایروبی مناسبی انجام شود که بندر در آینده دچار مشکل نشود.

وی خاطر نشان کرد: جلوگیری از خسارت‌های احتمالی ناشی از کاهش سطح آب از جمله موضوعاتی است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

 احمد وحیدی صبح امروز با استقبال مسؤولان استانی وارد استان مازندران شده است.