ایران عامل اخراج نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه است

علی اکبر علیزاده برمی در واکنش به ادعای فرمانده جدیدی نیروی تروریستی سنتکام که ایران را عامل بی‌ثبات کننده منطقه خوانده است، گفت: اگر بی ثباتی ایجاد شده برای نیروهای آمریکایی در منطقه بوده و امنیت آنها را به خطر انداخته که ما به آن افتخار می کنیم و حتی قصد داریم نیروهای آنها را از منطقه اخراج کنیم چرا که معتقدیم عامل اصلی بی ثباتی در منطقه و خلیج فارس، آمریکا و فرزند نامشروع آن، اسرائیل است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در ادامه به بخشی از اقدامات تروریستی آمریکا در منطقه اشاره و بیان کرد: آنها هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران را در آب های خلیج فارس مورد هدف قرار دادند، به صدام برای حمله به ایران کمک کرده و سلاح های شیمیایی در اختیار آنها قرار دادند همچنین به سکوهای نفتی ما حمله کرده و مسبب بسیاری از ترورهای دیگر بودند لذا عامل بی ثبات کننده برای کشورهای منطقه، آمریکایی ها هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه آمریکا به عنوان یک عامل مداخله گر در کشورهای منطقه حضور دارد، عنوان کرد: این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران بر اساس دعوت و میل کشورها به آنها کمک های مادی، معنوی، مستشاری و غیره دارد.

علیزاده برمی با ذکر مصادیقی بیان داشت: یمن اعلام می کند نمی خواهد تحت سلطه آمریکا باشد و از ایران کمک می خواهد، لبنان و حماس و جهاد اسلامی فلسطین از مزاحمت های رژیم صهیونیستی خسته شده اند و از ایران طلب کمک دارند. عراق و سوریه به خاطر حضور نظامی آمریکا در این کشورها و به دلیل جنایات داعش از ایران یاری خواستند که ما نیز به آنها کمک کردیم.

ایران عامل اخراج نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه است

عضو هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مجلس شورای اسلامی در پایان ادعای فرمانده جدید سنتکام مبنی بر تزلزل ناپذیر بودن تعهدات آنها به هم پیمانان منطقه ای را مضحک دانست و خاطرنشان کرد: حوادثی که در منطقه به واسطه عملکرد آمریکایی ها رخ داده بر کسی پوشیده نیست که نمونه آن سرنوشت قذافی، حسنی مبارک، شاه ایران، صدام، علی عبدالله صالح و سایر حکامی است که زمانی به نوکری آمریکا افتخار می کردند لذا سران کشورهای اسلامی که دست دوستی به آمریکا می دهند باید بدانند که هر زمان تاریخ مصرفشان برای کاخ سفید تمام شود، دیگر وجود خارجی نخواهند داشت.