فرصت سوزی خودروسازی / خودروهای داخلی در شان مردم نیست

اصغر سلیمی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز، با اشاره به مشکلات در صنعت خودروسازی کشور گفت: برخی در خودروسازی، موضوع تولید داخل را برجسته کرده و اما حقیقتا نمی خواهند تغییراتی در خودروسازی رخ دهد.

وی تاکید کرد: این افراد همواره در اصل به دنبال منافع شخصی خود هستند و نمی خواهند تغییراتی در این بخش اعمال شود.

این نماینده مجلس با اشاره به  تاثیر مثبت رقابت آفرینی در بخش خودروسازی تاکید کرد: حتماً رقابت در بخش تولید خودرو پیشرفت این بخش را بیشتر خواهد کرد که باید به آن توجه شود.

سلیمی در ادامه با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری در زمینه تولید خودرو در کشور گفت :مقام معظم رهبری چندین نوبت نسبت به موضوعات صنعت خودرو گلایه داشتند و این مسئله نشان می‌دهد که خواسته های رهبری در بحث کیفیت افزایش تولیدات داخلی در زمینه خودرو رعایت نشده است.

وی با بیان اینکه جمعی از نمایندگان درخواست افزایش کیفیت خود را از وزیر مربوطه مطالبه کرده اند، گفت: همچنین ما در این زمینه شکایت از وزیر صمت را تنظیم و به قوه قضاییه ارائه دادیم و چراکه وضعیت نابه سامان خودروی در کشور باید به نحوی تعیین تکلیف شود و با این وضعیت، مردم دچار مشکل خواهند شد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه متاسفانه افراد زیادی بر اثر عدم کیفیت خودروی داخلی و ایجاد تصادفات جاده ای دچار معلولیت شده‌اند، اظهار کرد: اگر ما بتوانیم خودرو با کیفیت تولید کنیم حتماً از  ما به التفاوت آن می‌توانیم حقوق از دست برخی از افراد را تامین کنیم.

فرصت سوزی خودروسازی / خودروهای داخلی در شان مردم نیست

این نماینده مجلس تاکید کرد: اگر ما می‌دانستیم واقعا تولید خودرو در خودروسازی به جایی می‌رسد باز هم شرایط را تحمل می کردیم اما وقتی می‌بینیم با گذشت چهل سال شرایط تغییر نمی کند، حتماً باید برخی مواد را اصلاح کنیم چراکه ما اگر باز هم به خودروسازی فرصت دهیم، تغییری در کیفیت و  کمیت خودرو رخ نخواهد داد و این مسئله در شأن مردم نیست.

حانیه سجودی