صدور مجوز برای ساختمان متروپل هیچ معنایی ندارد/ پروژه بدون بسم الله همین می شود

سید محمد مولوی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز، با اشاره به ریزش ساختمان ۱۰ طبقه متروپل در آبادان گفت: متاسفانه فساد در بخش هایی از استان خوزستان بیداد می‌کند، از جمله در آبادان و خرمشهر که گرفتار مناطق آزاد اروند شده‌اند.

وی تاکید کرد: انتظار  داریم دستگاه قضایی کشور به مسئله ریزش ساختمان ۱۰ طبقه متروپل ورود جدی داشته باشد.

نماینده مردم آبادان تاکید کرد: باید با کسانی که مجوز لازم برای ساخت این ساختمان را داده اند، چه نظام مهندسی و چه شهرداری برخورد لازم صورت گیرد.

این نماینده مجلس ادامه داد: این جای سوال دارد که چگونه در یک خیابان ۶ الی ۷ متری مجوز ساختمانی۱۰ الی ۱۲ طبقه ای داده شده است؛ این مجوز هیچ معنایی ندارد.

این نماینده مجلس ادامه داد:  با این حال مسئولین خدمت رسان با کمترین امکانات مشغول آوار برداری هستند و تعدادی از همشهریان ما هنوز زیر آوار مانده اند.

مولوی با اشاره به مدیریت غلط استاندار سابق خوزستان تاکید کرد: متاسفانه استاندار سابق استان خوزستان استان ما را بدبخت و بیچاره کرد. اینکه استانداری سابق بیاید و سازنده این ساختمان را به عنوان کارآفرین برتر معرفی کند همین می‌شود که شاهد آن هستیم.

صدور مجوز برای ساختمان متروپل هیچ معنایی ندارد/ پروژه بدون بسم الله همین می شود

این نماینده مجلس تاکید کرد: متاسفانه وقتی شاخص های لازم در این بخش را رعایت نشود و به نوعی وقتی پروژه ای بدون بسم الله ساخته شود هم می شود که شاهد آن هستیم.