متروپل روی پل سهل انگاری/ ساختمان ها بدون اعمال نظارت ساخته می شوند

محمد کعب عمیر در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز، با اشاره به ریزش ساختمان متروپل در آبادان گفت: منشاء حادثه اخیر در آبادان به بی‌تدبیری و عدم نظارت مسئولان در شهرداری آبادان معطوف می شود.

 

وی تاکید کرد: خیلی از ناظران در شهرداری آبادان آن کارشناسی و نظارتی که باید در رابطه با ساخت و ساز چنین ساختمان هایی داشته باشند را اعمال نمی کنند و نتایج آن چیزی جز این حوادث نخواهد بود.

 

این نماینده مجلس تصریح کرد: انتظار داریم قوه قضاییه با جدیت هر چه تمام مسببان و عوامل این حادثه دلخراش را شناسایی کرده و با آنها برخورد داشته باشد.

نماینده مجلس با بیان اینکه هنوز میزان تلفات نهایی و خسارات پیرو این حادثه مشخص نشده است، تاکید کرد: چندین تن در این حادثه فوت کرده و برای کشف اجساد مابقی افراد پیگیریها همچنان ادامه دارد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه ریزش ساختمان متروپل قطعاً مربوط به امور فنی بوده است، گفت: متاسفانه تساهلی نسبت به ساخت و سازها در آبادان و در کل کشور وجود دارد.

وی تصریح کرد:  وقتی ما به سازنده متروپل لوح تقدیر می دهیم و آن فرد را به عنوان کارآفرین نمونه معرفی می کنیم نتیجه آن، این خواهد بود که مشاهده می کنید.

متروپل روی پل سهل انگاری/ ساختمان ها بدون اعمال نظارت ساخته می شوند

 نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت:  ریزش ساختمان متروپل نتیجه سهل‌انگاری است که در گذشته رخ داده است لذا مجمع نمایندگان خوزستان  با جدیت موضوع ریزش ساختمان متروپل را دنبال خواهد کرد.