بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از روند آواربرداری در متروپل

سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور صبح امروز دوشنبه (16خرداد)، از محل حادثه ساختمان متروپل در آبادان بازدید کرد.

سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور در جریان بازدید از متروپل در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت حادثه دلخراش ریزش متروپل و تشکر از اقدامات صورت گرفته در زمینه آواربرداری ، اظهار داشت: لازم است از تلاش‌های ارزنده مسئولین استان و مسیولین کشوری در خصوص امداد و نجات و آواربرداری صورت گرفته تقدیر و تشکر کنم.

وی عنوان کرد: حادثه متروپل، حادثه تلخی بود که به موجب گزارش‌ها ۳۸ نفر از هموطنان عزیزمان جان شیرین خود را از دست دادند و تعدادی هم آسیب دیدند و مجروح شدند. آقای رئیس جمهور در بازدیدی که داشتند دستورات لازم را صادر کردند.

معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: حسب دستور رئیس جمهور در ایام نوروز به منظور بررسی پیشنهادات استان خوزستان، در خصوص طرح توسعه همه جانبه شهرهای آبادان و خرمشهر به استان خوزستان آمدیم تا در برنامه ریزی مدون مشکلات شهرستان‌ها را احصا کنیم و اعتبارات لازم پیش‌بینی و قدری از مشکلات مرتفع شود.

مرتضوی در رابطه با تخریب متروپل تصریح کرد: فرماندهی عملیات در این حوزه با استاندار است که خوشبختانه با تدبیر پیش رفتند و قرارگاه خاتم الانبیا به عنوان پیمانکار وارد منطقه اروند شدند و دستگاه‌های اجرایی وارد عمل شدند.

وی اضافه کرد: مجوزهای لازم برای تخریب و تسریع موضوع پیشبینی شده است و قطعاً کار همچنان ادامه دارد یعنی پس از آوار برداری عزیزان به تخریب باقی مانده سازه اقدام خواهند کرد و کار تعطیل شدنی نیست. همه دستگاه‌ها پای پروژه هستند.