باید به سمت غنی سازی حرکت کنیم

حجت‌الاسلام احد آزادی خواه در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۲ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: قرار بر این بود که کالابرگ به دست مردم برسد، اما در ماه‌های اول و دوم این موضوع محقق نشد و گویا در ماه آینده نیز محقق نمی‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قرار بود ۷ قلم کالا افزایش قیمت داشته باشد و این افزایش قیمت نیز با کالابرگ جبران شود، اما در حال حاضر ۷۰۰ کالا گران شده است. انتظار داریم همه ارکان دولت بسیج شده و به داد مردم برسند.

وی متذکر شد: در زمان همه گیری کرونا، تمام ارکان دولت وقت به کمک وزارت بهداشت رسیدند و حال که امروز وزارت جهاد کشاورزی نیازمند کمک تمامی ارکان دولت به منظور تأمین کالاهای اساسی هستند، همه باید به آنان کمک کنند.

آزادی خواه در تذکری خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: دهک بندی ها مشکل دارد. دولت اعلام می‌کند به حساب ۷۵ میلیون نفر یارانه واریز کرده، اما بسیاری از افراد یارانه دریافت نکرده اند. برخی از فاکتورهای دهک بندی ایراد دارد.

باید به سمت غنی سازی حرکت کنیم

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس سازمان انرژی اتمی، اظهار داشت: باید مردانه در مقابل زورگویی صهیونیست‌ها بایستیم، تعارف کردن معنا ندارد. ما اهل مذاکره بودیم، اما طرف مقابل اهلیت خود را نشان نداد. تا جای ممکن باید به سمت غنی سازی حرکت کنیم.