از قطعنامه صادر شده علیه ایران نگرانی نداریم/آمریکا باید تنبیه شود

اسماعیلی کوثری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز با اشاره به صدور قطعنامه سازمان ملل علیه ایران، تاکید کرد: سازمان ملل و اعوان و انصارش به مانند سازمان انرژی اتمی همگی وابسته به پول های صهیونیستی و استکباری هستند.

وی تاکید کرد : از این رو این سازمان حرفها و رویکردهای منطقی و منصفانه ای را مطرح نمی کنند و متاسفانه گوش به فرمان اربابان خود هستند.

کوثری با بیان اینکه سازمان ملل دستورات و نظرات صهیونیست ها را پیگیری می کنند، اظهار کرد: وگرنه همین سازمان ها بازدیدهای متعددی را انجام داده و گزارش های زیادی را تهیه کرده اند که همگی دال بر حقانیت ایران بوده است .

وی تصریح کرد : با این حال قطعنامه ای که علیه ایران صادره شد ، قطعنامه ای فنی بوده و خیلی برای ما حائز اهمیت نیست.

این نماینده مجلس با بیان اینکه کشورهای اروپایی باید بدانند در پی این اقدام خودشان متضرر خواهند شد، بیان کرد: ما به طور قطع بر روی مواضع خود هستیم آنهم به این دلیل که در برجام خطایی مرتکب نشده ایم .

 نماینده مردم تهران با بیان اینکه ما براساس تعهدات و توافق صورت گرفته در برجام عمل کردیم، اظهار کرد: در حال حاضر طرف های غربی باید پاسخگوی اعمال و رفتار و رویکردهای خود باشند.

کوثری با بیان اینکه ما از قطعنامه صادر شده نگرانی نداریم گفت: ما همیشه گفته ایم برای ادامه مذاکرات آمادگی داریم البته نه برای مذاکره برای نتیجه ای که براساس آن برای طرفین تعهداتی را مشخص کرده و آمریکا باید پیرو آن تنبیه شود.

نماینده تهران در مجلس اظهار کرد: طرف های غربی هیچ امتیاز جدیدی را پیرو رفتارهای خود علیه ایران کسب نخواهند کرد.

از قطعنامه صادر شده علیه ایران نگرانی نداریم/آمریکا باید تنبیه شود

وی تاکید کرد : ما براساس اهداف خود در زمینه موضوعات هسته ای حرکت خواهیم کرد و این کشورهای غربی هستند که باید پشت ما بتواند.