نیروهای حزب‌الله در آماده‌باش کامل هستند

افكار نيوز - دبيركل حزبالله لبنان در يك سخنراني تلويزيوني تاكيد كرد: از همان لحظه اول تجاوز اخير اسرائيل به خاك لبنان، نيروهاي حزبالله در آماده باش كامل قرار گرفتند و همگام با اين حوادث، اتفاقات به وجود آمده را زير نظر داشتند.
به گزارش خبرنگار افکار، این رهبر عربی اظهار داشت: منطقی این بود که مقاومت خود را در اختیار ارتش قرار دهد و به همین علت این حزب با ارتش تماس گرفت و آمادگی کامل خود را برای مقابله با دشمن به فرمانده ارتش ابلاغ کرد.
نصرالله ادامه داد: با رئیس جمهور، رئیس مجلس و نخست‌وزیر نیز تماس‌هایی برگزار کردیم و همین موضوع را به آنها نیز ابلاغ کردیم، ما گفتیم که مقاومت هیچ کاری انجام نخواهد داد و با نظم و انضباط کامل رفتار خواهد کرد و در اختیار ارتش خواهد بود.
وی ساعت‌های گذشته روز سه‌شنبه را بسیار حساس توصیف کرد و گفت که این حساسیت رفتار آرام را می‌طلبید.
رهبر حزب‌الله لبنان تاکید کرد که پیام لبنان به این تجاوز این بود که هرگز در برابر هر تجاوزی حتی یک وجب از خاک کشور کوتاه نخواهد آمد و با تمام شجاعت در برابر آن خواهد ایستاد و لبنان از کسانیکه تهدید به جنگ با این کشور می‌کنند، نمی‌ترسد.
سید حسن نصرالله پیام دیگر امروز را این نکته دانست که مقاومت در آمادگی کامل قرار دارد و ملت لبنان نیز در سرزمین خود ثابت قدم است.
دبیرکل حزب‌الله لبنان افسران و نظامیان ارتش را برادران حزب‌الله در معنای انسانی و نمادی از کرامت لبنانی‌ها در معنای ملی دانست و تاکید کرد که آیا ممکن است که یک لبنانی که قدرت ایستادن در کنار ارتش را دارد، هنگامی که این ارتش مورد حمله موشکی قرار می‌گیرد، بیکار بنشیند؟
نصرالله تاکید کرد: من با صراحت می‌گویم در هر مکانی که دشمن صهیونیستی به ارتش تجاوز کند و دست مقاومت به آن برسد، مقاومت کوتاه نخواهد آمد و دستی که برای تجاوز به ارتش دراز شود را قطع خواهد کرد.

پایان خبر / ب.